Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ، امیر یزدی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به آخرین وضعیت زمان بازگشایی خطوط اتوبوسرانی در شهر قم گفت: زمان آغاز به کار رسمی ناوگان اتوبوسرانی به تصمیم نهایی ستاد مبارزه با کرونا استان بستگی دارد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با تأکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در زمان راه‌اندازی خطوط اتوبوسرانی تصریح کرد: این ۸ خطوط برای حفظ سرفاصله‌ها و عدم تجمع شهروندان در ایستگاه‌های اتوبوس با تمام ظرفیت آغاز به کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدی برنامه‌ریزی‌های سازمان برای نحوه راه‌اندازی مجدد خطوط اتوبوسرانی را تشریح کرد و افزود: در صورت اعلام ستاد مبارزه با کرونا استان ابتدا ۸ خط اصلی در سطح شهر آغاز به کارکرده و سایر خطوط در زمان‌بندی مشخص و با توجه به درخواست شهروندان راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از انجام مذاکراتی بین سازمان صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی با سازمان اتوبوسرانی جهت تأمین ماسک و دستکش خبر داد و گفت: باید دستکش و ماسک موردنیاز باقیمت مناسب در دسترس مردم قرارگرفته تا بتوانیم خطوط اتوبوسرانی را راه‌اندازی کنیم.

یزدی با تأکید بر جلوگیری از ورود افراد فاقد ماسک و دستکش به اتوبوس بیان کرد: ما از شهروندان درخواست داریم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و هنگام استفاده از حمل و نقل عمومی موارد مشخص‌شده را رعایت کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم استفاده از کارت‌پول را یکی دیگر از الزامات استفاده از خطوط اتوبوسرانی دانست و یادآورشد: به‌هیچ عنوان از مسافران پول نقد دریافت نشده و باید همه شهروندان از کارت‌پول استفاده کنند.

یزدی داشتن حمل و نقلی ایمن را یکی از دغدغه‌های این سازمان عنوان و افزود: سازمان اتوبوسرانی برای ارائه خدماتی ایمن و کامل نیازمند همکاری همه شهروندان بوده و امیدواریم بتوانیم خدمات لازم را هر چه سریع‌تر به مردم ارائه دهیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با سازمان فاوای شهرداری جهت شارژ کارت‌ها و فروش کارت انجام شده و تا بازگشایی خطوط اتوبوسرانی مردم می‌توانند کارت تهیه کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناوگان اتوبوسرانی ویروس کرونا زمان بازگشایی شهرداری قم خطوط اتوبوسرانی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی

شماری از شهروندان بندرعباسی از بسته بودن سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن گلایه دارند و خواستار اعلام زمان بازگشایی سامانه شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در این خصوص گفت: سامانه به محض تعیین تکلیف متقاضیانی که پیش از این نام نویسی کرده اند برای ثبت نام مجدد در دسترس قرار می‌گیرد.

سعید حاجبی افزود: طی مدت سه سال فراهم بودن امکان ثبت نام در سامانه ۸۰ هزار نفر در بندرعباس نام نویسی کرده اند که تاکنون پالایش ۶۰ هزار نفر انجام شده است.

وی گفت: مبلغ آورده برای متقاضیان تغییر نکرده و ۴۰ میلیون تومان است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: قیمت تمام شده برای هر واحد براساس تاریخ روز است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است