Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@11:18:58 GMT

ایساکو به پویش ایران همدل (طرح کمک مومنانه) پیوست

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۷۳۲۲

ایساکو به پویش ایران همدل (طرح کمک مومنانه) پیوست

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، درراستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت و دستگیری از نیازمندانی که همزمان با شیوع بیماری کووید19، از لحاظ اقتصادی دچار مشکل شده‌اند، با تهیه بسته‌هایی حاوی ملزومات خوراکی به «رزمایش همدلی کمک مومنانه» پیوست. به گزارش پول نیوز، کارکنان شرکت ایساکو کمک‌های نقدی خود را برای تهیه بسته‌های مواد غذایی شامل برنج، رب گوجه‌فرنگی، روغن، ماکارونی، تن‌ماهی و چای، با مشارکت جمعیت امام رضایی‌ها برای هموطنان ساکن در شهرها و روستاهای استان‌های کرمان (شهداد)، کرمانشاه(سرپل ذهاب)، آذربایجان شرقی (میانه) ، آذربایجان غربی (قطور)، لرستان (پلدختر)، خوزستان (دزفول) ، سیستان و بلوچستان (کنارک و جنگوگ چابهار) ارسال شدتا در این برهه حساس مرهمی بر دردها و رنج‌های ناشی از بیماری کووید 19 در این مناطق باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت ایساکو همواره سعی داشته، در کنار عمل به وظایف خود به عنوان متولی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو و ارائه خدمات با کیفیت به دارندگان محصولات این گروه صنعتی، در سایر عرصه‌های مردمی نیز حضور یابد و در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود شانه به شانه هموطنان در بلایای طبیعی، حوادث ناگوار و هر جا که نیاز به همراهی بوده است، حاضر شود.
همراهی با مردم سرپل ذهاب در زلزله سال 97 و کمک به بازسازی این منطقه، حضور فوری و پررنگ در کنار مردم سیل‌زده در نوروز 98، ارسال بسته‌های فرهنگی آموزشی «کاروان مهر» برای دانش آموزان روستاهای محروم در چند سال متوالی، اعلام آماده‌باش و آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی در شرایط بحرانی و توزیع اقلام و ملزومات بهداشتی در دوره شیوع ویروس کرونا و... از جمله خدمات اجتماعی بوده که این شرکت افتخار انجام آن را طی سال‌های اخیر داشته است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: آماده باش ایساکو کمک های نقدی مواد غذایی خدمات پس از فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران

بانک سامان با تیمی کامل از مدیران و کارکنان خود، از صادرکنندگان کشور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند.

به نقل از سامان رسانه، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور فعال بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه رویدادی است که در آن معتبرترین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از جمله بانک سامان، توانمندی‌های صادراتی خود را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کنند.

بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌ها و بنگاه‌های صادراتی کشور تبدیل شده است، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار صادرکنندگان کشور قرار خواهد داد.
گفتنی است، این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک سامان در سالن ۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی