Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید علیرضایی گفت: یک دستگاه کِشنده تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر بنزین در گردنه "ایوان در" محور خرم آباد الشتر واژگون شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک، حمید علیرضایی امروز در گفت وگو با رسانه ها اظهار داشت: ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه عصر روز گذشته مورخ ۳۰ اردیبهشت ماه، واژگونی یک دستگاه کِشنده تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر بنزین در گردنه “ایوان در” محور خرم آباد الشتر به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به دلیل اهمیت موضوع و بالا بودن خطر نشت تانکر، پنج تیم عملیاتی اطفایی و نجات آتش نشانی خرم آباد به همراه فرمانده عملیات سازمان در محل حادثه حاضر شدند و سریعا اقدام به ایمن سازی محل و خودرو حادثه دیده نموده و همزمان عملیات نجات راننده گرفتار شده در کابین خودرو با موفقیت انجام شد.


رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد تصریح کرد: در ادامه تیم های اعزامی جهت جلوگیری از هر گونه حادثه احتمالی با رعایت فاصله ایمن از محل حادثه مستقر شده و تانکر توسط عوامل شرکت پالایش و پخش فراورده های نفتی تخلیه و سپس جابجایی خودرو صورت گرفت.


علیرضایی از ۶ ساعت تلاش خستگی ناپذیر تیم های اعزامی آتش نشانی خرم آباد و الشتر، شرکت پالایش و پخش، هلال احمر، راهداری و پلیس راهور قدر دانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن ضمن بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر طی یک هفته گذشته به ۱۳ حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رسیدگی کردند، ابراز داشت: از بین این حوادث ۱۱ مورد واژگونی خودرو، یک مورد تصادف خودروها و یک مورد دیگر انحراف خودرو از جاده بوده است.

وی ضمن بیان اینکه بیشترین تعداد مجروحان در حوادث واژگونی مربوط به پژو ۴۰۵ کیلومتر ۱۵ محور میامی_شاهرود بوده است، افزود: این حادثه چهار مصدوم برجای گذاشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تصادف پژو ۲۰۷ با خودرو آردی کیلومتر ۷۴ محور دامغان_سمنان دیگر حادثه مهم رانندگی استان بود، ابراز داشت: این حادثه منجر به مصدومیت چهار نفر شده است.

درخشان ضمن بیان اینکه انحراف سمند و برخورد آن با تپه کیلومتر ۱۶ محور آرادان_سرخه دیگر حادثه مهم رانندگی را رقم زد، تصریح کرد: این حادثه نیز سه مصدوم بر جای گذاشت.

وی بابیان اینکه خوشبختانه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است، افزود: حوادث رانندگی طی یک هفته گذشته در مجموع ۲۷ مصدوم داشته است.

کد خبر 6089579

دیگر خبرها

  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد