Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شیردل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بنیاد علوی به دنبال اجرای پروژه هایی است که محرومان از آن منتفع شده و اشتغالزایی پایداری را در نواحی روستایی ایجاد کند، از این رو در زمینه های مختلف از جمله راه سازی، آموزش و پرورش، ورزش و ایجاد اشتغال، با اولویت تکمیل پروژه های نیمه تمام، در کنار دولت فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هدف این بنیاد توسعه و محرومیت زدایی در تمام روستاهای شهرستان مانه و سملقان است که در مرحله نخست کار خود را بر ۴۰ روستای این منطقه متمرکز کرده است.  

شیردل در خصوص هزینه‌کرد این اعتبارات اظهار داشت: کمک به ساخت مدارس و مساجد با اعتبار پنج میلیارد ریال، خرید تانکر آبرسانی و تحویل به اداره آب و فاضلاب شهرستان با اعتبار هفت میلیارد ریال، کمک به تجهیزات پاسگاه منطقه خرتوت با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال از طرح های بنیاد علوی در این شهرستان است.

وی ادامه داد: اجرای طرح آبخیزداری روستای منصورآباد با اعتبار چهار میلیارد ریال، کمک به صدور ۲ هزار سند روستایی و شهری با اعتبار ۲ میلیارد ریال، ساخت سه مرکز جامع سلامت با مبلغ ۱۵ میلیارد ریال، کمک به تجهیزات مراکز بهداشتی با مبلغ چهار میلیارد ریال از دیگر پروژه های محرومیت زدایی بنیاد علوی است.

مجری طرح آبادانی بنیاد علوی در مانه‌وسملقان بیان کرد: پروژه اصلاح نژاد در مرحله نخست برای ۱۰ هزار راس دام منطقه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال برای ۳۰ روستای شهرستان با هدف افزایش دام و دوقلوزایی در حال اجرا است که در مرحله دوم نیز برای ۱۰ هزار راس دام دیگر اجرا خواهد شد.

شیردل، تجلیل از چهار هزار و ۶۸۹ دانش آموز ممتاز، پرداخت مبلغ پنج میلیون ریال برای هر کدام از ایتام زیر پوشش کمیته امداد، توزیع ۲ هزار و ۳۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان کمیته امداد و روستاییان شهرستان را از دیگر اقداماتی برشمرد که این نهاد در مانه و سملقان انجام داده است.

وی تصریح کرد: تعداد ۴۰ صندوق آبادانی و پیشرفت نیز در روستاهای مانه وسملقان ایجاد شده که تاکنون هفت هزار و ۸۰۰ نفر به عضویت آن درآمده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون هزار و ۵۳۸ فقره تسهیلات به اعضای صندوق پرداخت شده است، افزود: آورده اعضای صندوق ۲۴ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال بوده و آورده بنیاد علوی نیز ۲۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال است.

وی درصد مشارکت خانواده های روستایی شهرستان مانه و سملقان در این صندوق را ۶۸ درصد عنوان کرد و افزود: سه هزار و ۹۰۰ خانواده در این شهرستان عضو صندوق آبادانی و پیشرفت هستند.

شهرستان مانه و سملقان پس از شهرستان‌های قلعه گنج در استان کرمان، لنده در کهگیلویه و بویراحمد و چالداران در آذربایجان غربی، چهارمین شهرستانی است که عرصه حضور فعالیت های بنیاد علوی شده است.

مرکز شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه وسملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع است.

این شهرستان ۱۳۴ روستا و آبادی دارد.

برچسب‌ها بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بنیاد علوی خراسان شمالی مانه وسملقان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بنیاد علوی خراسان شمالی مانه وسملقان بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بنیاد علوی خراسان شمالی مانه وسملقان مانه و سملقان مانه وسملقان میلیارد ریال میلیون ریال بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: با تدبیر اندیشیده شده در بخش طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای ملی مربوط به طرح‌های اولویت دار استان هشت هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
منتظری افزود: در بخش دیگری هم ۲ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به صورت علی الحساب تخصیص یافته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های تملک دارایی در مناطق سردسیر
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد