Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@06:59:26 GMT

افزایش همکاری بخش فرهنگ با شهرداری و شورای شهر

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۵۴۳۹

افزایش همکاری بخش فرهنگ با شهرداری و شورای شهر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان : سطح و همکاری های بخش فرهنگ هرمزگان با شهرداری ها و شوراهای شهر و روستا افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، رضا کمالی زرکانی در نشست مشترک با اعضای شورای شهر جاسک گفت : اگر ارتباط و سطح همکاری و تعامل شهرداری ها و شوراهای شهر و روستا با بخش های مختلف فرهنگ و هنر افزایش یابد باعث ایجاد تحول گسترده در کیفیت زندگی مردم و بهبود نگرش ها و کاهش آسیب ها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : طرح روستاهای دوستدار کتاب یکی از برنامه های مشارکتی بین حوزه فرهنگ و هنر و شهرداری ها و دهیاری ها بود که از استان هرمزگان دو روستا به مرحله نهایی ارزیابی راه یافت.

کمالی به طرح ساخت پلاتو نمایش و نگارخانه در شهرستان های استان پرداخت و اظهار داشت : طرح ساخت نگارخانه و پلاتو نمایش برای هر یک از شهرستان های هرمزگان یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی بخش فرهنگ و هنر است که با مشارکت شهرداری ها در حال انجام است که به همت استاندار هرمزگان فریدون همتی محقق شد و با به پایان رسیدن آن بخش قابل توجهی از کمبود های زیرساختی فرهنگ و هنر استان مرتفع خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به جایگاه ممتاز و ویژه جاسک در تحولات آینده منطقه اشاره کرد و بیان کرد : شهرستان جاسک یک پیشینه غنی فرهنگی ، اقتصادی و تجاری دارد و قدمت تاریخی و فرهنگی آن زمینه ساز تحولات آینده را به همراه خواهد داشت و به وضوح هم اکنون شاهد توسعه همه جانبه این منطقه هستیم اما لازم است در کنار این توسعه به پیوست های فرهنگی آن نیز توجه جدی تری شود.

وی اضافه کرد : اجرای برنامه های مشترک با شهرداری و شورای شهر جاسک در دستور کار می باشد و ضرورت دارد که شرایط لازم برای معرفی این شهرستان در گستره ملی اقدام شود و در این راستا برگزاری جشنواره های مختلف ، ساخت مجتمع فرهنگی – هنری و ... می تواند اثرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر همکاری فرهنگ و هنر شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کارگروه مشارکت و میراث فرهنگی در شهرستان اشنویه    

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جلسه کارگروه فرهنگی گردشگری و میراث فرهنگی به ریاست فرماندار اشنویه،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشنویه و دیگر اعضاء در فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه  داریوش حیاتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشنویه، در مورد توسعه گردشگری پایدار راهکارهایی را ارائه و ایجاد گردشگری ارزان را یکی از راه های تقویت گردشگری پایدار دانستند.

براساس این گزارش : موضوعات مولفه های فرهنگ عامه اعم از مهارت های فرهنگی و هنری مردمان روستاها و عشایر در قالب تهیه و ساخت ابزارآلات سنتی و فرهنگی ، مهارت تهیه لبنیات سنتی ،بافندگی و صنایع دستی و بازی های بومی و محلی ، گفتمان دورهمی چیستان های کهن ادبیات عامه آذربایجان غربی مورد بررسی قرار گرفت.                                                                                                                                                                                                                                                                      

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه کارگروه مشارکت و میراث فرهنگی در شهرستان اشنویه    
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
  • توجه به کمیت‌ها نباید جلوی توسعه کیفی آموزش را بگیرد
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات