Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان استان خراسان رضوی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با دو ماه تاخیر اجرا می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، علی قاسمی‌پور رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: از نیمه دوم تیرماه امسال ثبت نام الکترونیکی پایگاه‌های طرح سنجش برای دانش آموزان پایه اول و پیش دبستانی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان این که این روند امسال با حدود دو ماه تاخیر آغاز خواهد شد، افزود: برای سنجش دانش آموزان فقط دو ماه زمان خواهیم داشت به همین دلیل از مدیران مدارس تقاضا شده است نسبت به این موضوع توجه کنند.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی ادامه داد: به این ترتیب طرح سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از مردادماه در ۱۱۰ پایگاه سنجش استان آغاز می‌شود.

قاسمی پور بیان کرد: توصیه می‌شود خانواده‌ها در همان تاریخ و ساعتی که توسط سامانه الکترونیکی مشخص شده با رعایت فاصله اجتماعی و رعایت دستورات بهداشتی به پایگاه‌های سنجش مراجعه کنند و مدیران مدارس نیز باید اطلاعات دانش آموزان را به صورت کامل در این سامانه تکمیل کنند.
او تصریح کرد: خانواده‌ها به این نکته توجه داشته باشند که فرآیند سنجش صرفا در پایگاه‌های سنجش تکمیل نمی‌شود و پس از اتمام کار در پایگاه‌های سنجش حتما باید به پایگاه‌ها و مراکز بهداشت نیز مراجعه کنند.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی تاکید کرد: برخی از دانش آموزان در سال تحصیلی قبل به پایگاه‌های سنجش مراجعه نکردند و در حال حاضر این امکان وجود دارد که با تیک زدن گزینه جامانده از طرح سنجش این فرآیند را در سال آینده انجام دهند و روند ثبت‌نام آن‌ها تکمیل شود.
قاسمی پور اظهار کرد: تعرفه طرح سنجش برای هر دانش آموز ۴۰۰ هزار ریال و برای دانش آموزان عشایر و دانش آموزان نواحی کم برخوردار رایگان است.
پارسال ۱۲۶ هزار نفر از نوآموزان بدو ورود به دبستان در خراسان رضوی زیر پوشش طرح سنجش سلامت قرار گرفتند.
خراسان رضوی با بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز حدود ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور را در اختیار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طرح سنجش سلامت پایگاه های سنجش طرح سنجش سلامت دانش آموزان پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان رضوی در حکم انتصاب محمدعلی زلفی‌گل خطاب به علی اسماعیلی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم فناوری و نوآوری به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب می‌شوید.

در این حکم آمده است: امید است با توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی، نقش شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نوآوری به ویژه توسعه پارک و مراکز رشد و حل مشکلات پیش روی شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان مستقر در پارک ایفا کنید.

در این حکم با اشاره به ماموریت رییس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی تعامل و تکامل هم‌افزا با استانداری، دانشگاه‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی، صنایع خصوصی و دولتی، ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای پارک به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات مورد نیاز توسعه کسب و کار شرکت ها و واحدهای فناور، بسترسازی نرم افزاری و سخت افزاری برای ظهور و بروز نوآوری، مشارکت و ایفای نقش موثر در ارتقای زیست بوم نوآوری و فناوری منطقه، طراحی ساز و کار لازم برای تربیت نیروی انسانی متخصص در سطوح و حوزه های مختلف مورد نیاز پارک علم و فناوری تاکید شده است.

همچنین در این حکم توجه ویژه به معضل بیکاری و تلاش برای ایجادطرح‌های اشتغال زایی دانش بنیان و تغییر فرصت کار جویی به کارآفرینی، تدوین ساز و کار علمیاتی برای تحقق مرجعیت و دیپلماسی فناوری و نوآوری و رصد فناوری های نوظهور، بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی و غیر دولتی در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان، تلاش در جهت ایجاد قطب‌های فناوری، سیاستگزاری، برنامه ریزی و جذب فن آموز، دستیار و پسادکترای فناوری، مهندسی پروژه‌های کلان فناوری و تبدیل آنها به ریز پروژه‌ها و واگذاری آنها به شرکت‌های دانش‌بنیان برای اجرا مورد اشاره قرار گرفته است.

پیش از این دکتر مسعود میرزایی شهرابی این سمت را بر عهده داشت که در آذرماه سال گذشته به ریاست دانشگاه فردوسی مشهد منصوب شد.

علی اسماعیلی متولد سال ۱۳۶۳ شهر آمل و دانش‌آموخته رشته مهندسی هوا فضا و عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد با مرتبه استادیار است که پیش از این نیز معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوی بود.

وی همچنین حدود ۱۰ سال تجربه کار در زیست‌بوم فناوری و استارتاپی در خارج از کشور را دارد و دارای بیش از ۹۰ مقاله علمی - پژوهشی در نشریات علمی بین‌المللی است.

از افتخارات کسب شده اسماعیلی می‌توان به دانشجوی نمونه کشوری، پژوهشگر برتر دانشگاه فردوسی مشهد، دانش‌آموخته برتر بنیاد ملی نخبگان، جوان ایرانی برتر در حوزه فناوری‌های نوین در خارج از کشور اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل