Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار چهارمحال و بختیاری، گفت: تمام مراکز گردشگری، تفریحی و توریستی استان تعطیل است و هیچ‌گونه خدماتی به مسافران و گردشگران ارائه نمی‌شود. تاریخ انتشار: 12:32 - 31 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۲۴۸۷ اقبال عباسی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه در دوران شیوع کرونا کمک‌های فراوانی از سوی خیرین در قالب رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه جمع آوری و توزیع شد، اظهار داشت: تمامی نهاد‌های انقلابی، سازمان‌ها مردم‌نهاد، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، تامین اجتماعی، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بانک‌ها، امور مالیاتی، خیران، اصناف و بازاریان کمک‌های بسیاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اجرای طرح شورای استانی همکاری نهاد‌های انقلابی حمایتی، عمومی و سازمان‌های مردم نهاد با دولت، گفت: این طرح که برای ساماندهی کمک‌های مردمی، دولتی و سایر دستگاه‌ها راه اندازی شد، اقدامی مهم در دوران شیوع کرونا و پساکرونا محسوب می‌شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد در حوزه مقابله با کرونا و قطع زنجیره انتقال آن کمک‌های فراوانی داشتند، افزود: چهارمحال و بختیاری در مدیریت بیماری کرونا جزو سه استان مطلوب کشور است. بیشتر بخوانید:  اقدامات انسان دوستانه ابتکاری در شرایط کنونی مواجهه با کرونا راهگشاست
عباسی با بیان اینکه درروز‌های آتی آمادگی پذیرایی از مهمانان از استان‌های مجاور به خصوص لرستان و خوزستان را نداریم، گفت: تمام مراکز گردشگری، تفریحی و توریستی استان تعطیل است و هیچ‌گونه خدماتی به مسافران و گردشگران ارائه نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در روز‌های آینده در ورودی‌های استان ایست بازرسی مستقر خواهیم کرد، گفت: خودرو‌های ورودی به استان غربالگری می‌شوند. برپایی چادر و اسکان در بوستان‌ها و فضا‌های سبز شهر‌ها و روستا‌های استان نیز ممنوع است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقبال عباسی چهارمحال و بختیاری کرونا چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان

شهردار اصفهان گفت: تفریح حق مسلم شهروندان است و در فرهنگ دینی، در کنار کار و عبادت، از ما خواسته شده است که تفریح داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی «کوه نور» و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، با تبریک روز ملی شوراها، از تلاش‌های شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و هیئت مدیره و مدیریت این مجموعه تشکر کرد.

وی با اشاره به مطرح شدن خواسته مردمی در برنامه‌های بازدید از بعضی محلات محروم برای استفاده کودکان و نوجوانان این مناطق از امکانات تفریحی شهر افزود: در همان جلسه مقرر شد تورهای گردشگری برای محلات کم‌برخوردار به‌صورت رایگان از هفته آینده دایر شود تا شعار «شهرداری برای همه مردم است» بار دیگر محقق شود.

قاسم‌زاده خاطر نشان کرد: تا پایان سال جاری دو مجموعه تفریحی جدید با ویژگی‌های متفاوت تقدیم شهروندان می‌شود و آن‌ها از منظر جدید، شهر اصفهان را تماشا خواهند کرد که یکی از آن‌ها در شرق اصفهان و دیگری در شمال شهر مجموعه تفریحی با مختصات کاملاً متفاوت ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: تفریح حق مسلم شهروندان است و در فرهنگ دینی، در کنار کار و عبادت، از ما خواسته شده است که تفریح داشته باشیم.

کد خبر 749172

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند