Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:54:46 GMT

هدف استکبار فراموشی فلسطین از اذهان عمومی است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۷۷۶۸

هدف استکبار فراموشی فلسطین از اذهان عمومی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) اظهار کرد:امام خمینی(ره) با ژرف اندیشی واندیشه والای خود اصلی‌ترین مسئله جهان اسلام را مسئله فلسطین عنوان کرده وتاکید داشتند که اگر مسئله فلسطین حل شود تمام مشکلات جهان اسلام مرتفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس سبب نقش بر آب شدن اهداف رژیم صهیونیستی دربحث ایجاد سرزمین‌های اشغالی وتصاحب فلسطین گردید، تصریح کرد:تسلط بر منطقه غرب آسیا، تسلط بر حوزه انرژی ونیز تسلط بر مناطق حساس واستراتژیک دنیا از اهداف اسرائیل در دخالت‌های خود در مسئله فلسطین وغرب آسیاست که نه تنها به این مهم دست نیافته بلکه در ابعاد احتماعی، سیاسی و فرهنگی با مشکلات اساسی روبرو شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با تاکید بر اینکه در حال حاضر هدف استکبار فراموشی فلسطین از اذهان عمومی است، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران و به سبب شخصیت ویژه امام خمینی (ره) مسئله فلسطین احیا و پیگیری آن در دستور کار آزادی‌خواهان جهان قرار گرفت.

حجت الاسلام بیگدلی در ادامه با اشاره به معامله قرن بیان داشت:معامله قرن به دنبال فراموشی آرمان فلسطین است و می‌خواهد این مساله را تمام شده تلقی کند، اما قطعا این هدف محقق نشده ودر آینده‌ای نزدیک با شکست مواجه خواهد شد.

او با بیان اینکه وحدت وهم افزایی مسلمانان سبب افزایش قدرت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی وفرهنگی کشور‌های اسلامی می‌شود، بیان داشت: روز قدس مردم ایران و آزادی خواهان جهان با انسجام، همدلی و هماهنگی وحدت جهان اسلام را به نمایش گذاشته و با لبیک گویی به امام راحل و مقام معظم رهبری این روز را گرامی می‌دارند.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر چه امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا، در صحنه بودن به صورت فیزیکی کاهش می‌یابد، اما می‌توان با حضور در فضای مجازی و رسانه با تحلیل تفکر رژیم صهیونیستی مردم جهان را از اهداف ننگین دشمنان آگاه کرد، گفت:اساتید، طلاب وروحانیون، فعالان مجازی ودانشجویان می‌توانند با راه اندازی پویش‌های مختلف حمایت خود را از آرمان‌های فلسطین و روز قدس اعلام نموده ونشان دهند که ملت ایران همواره حامی وپشتیبان مردم مظلوم فلسطین بوده وتا رهایی کامل آن از چنگال صهیونیسم بین الملل در صحنه خواهند بود.         انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز قدس رژیم صهیونیستی مسئله فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه اسلامی سلطان احمد شاه در کوالالامپور، پایتخت مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است.

این کنفرانس از امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه با حضور رؤسای دانشگاه‌ها از ۲۷ کشور اسلامی آغاز و تا روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

تاکید بر واقعیت آموزش و استراتژی‌های دیجیتال در آینده، تجارب علمی و آموزشی در دانشگاه‌های پیشرفته جهان معاصر، نقش آموزش دانشگاهی در حفظ محیط زیست و بیداری در جوامع عربی و اسلامی از موضوعاتی است که در این کنفرانس مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

ارتقای کیفیت آموزش در جهان اسلام به سطح آموزش جهانی، فعال کردن نقش‌آفرینی دانشگاه‌های دولتی و خصوصی در مسیر پیشرفت جامعه، تقویت آموزش فنی و حرفه‌ای برای توسعه جوامع، ایجاد فضای رقابتی میان مراکز آموزشی در جهان اسلام، بردن ایده‌های کلی به سمت خلق نظام آموزشی جدید و پیشرفته به منظور آینده‌ای بهتر برای کشورهای درحال توسعه از اهداف این کنفرانس بین‌المللی است.

کد خبر 6097185 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • کلانتری: دانشجویان هسته‌های مقاومت را در بطن آمریکا شکل دادند + فیلم
  • پیروز میدان غزه
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • ترکیه: مسئله فلسطین نباید قربانی رقابت‌های منطقه‌ای شود
  • اسد:جنگ غزه چهره واقعی و فریبکار غرب و آمریکا را نشان داد
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت