Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان با اشاره به نامگذاری شعار سال گفت: در شرایط فعلی توجه ما بر ظرفیت‌های موجود در استان است و کلینیکی برای رصد و عارضه یابی مشکلات واحد هوای تولیدی که با مشکل رو به رو هستند باید ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نقدینگی مناسبی که در کشور وجود دارد باید به درستی مدیریت شود و در راستای جهش تولید از این سرمایه‌ها بهره برده شود.

استاندار تصریح کرد: واحد‌های تولیدی استان باید مانند واحد‌های تولیدی بزرگ دنیا از نقدینگی مردم در جهت تولید استفاده کنند.

آشناگر افزود: توسعه فعالیت‌های نوآورانه و کسب و کار‌های نوپا در حال انجام است که باید ساماندهی و حمایت شوند و باید کارخانه‌های نوآری را در استان فعال کنند. 

او در پایان بیان داشت: بازنگری در شیوه‌های صدور مجوز‌ها باید انجام شود و از ایجاد استعلامات خسته کننده جلوگیری شود.

آشناگر استاندار سمنان گفت: ابلاغیه‌ای از سوی وزارت کشور در راستای حمایت از شعار سال به استان‌ها ابلاغ شد که محور‌های ۳۰ گانه این ابلاغیه در جلسه امروز مطرح و وظایف دستگاه‌ها مشخص شد تا مبنای تصمیم گیری‌های آینده باشد. 

او افزود: کلینیک عارضه یابی برای رصد مشکلات کارخانجات ایجاد می‌شود که بخشی از کارخانجاتی که با تمام ظرفیت کار نمی‌کنند و یا راکد هستند و یا قابلیت احیا ندارند را برای مشکلاتشان چاره اندیشی کنند.

آشناگر تصریح کرد: باتوجه به تصمیمات ملی برای تقویت بازار سرمایه تاکید شد که تبلیغات مناسب در جهت خرید صندوق‌های ETF که امروز آخرین مهلت خردید آن است و در مراحل بعدی صندوق‌های بعدی نیز وارد بازار سرمایه می‌شود انجام شود.

استاندار سمنان گفت: باید کار آموزش و تبلیغات برای استفاده از نقدینگی مردم و هدایت در بازار سرمایه انجام شود که از اندیشه نخبگان در این راستا باید استفاده شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارک علم و فناوری جهش تولید تقویت بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در استان خبر داد و گفت: تعداد ۷۴۰ واحد مسکونی خودساز و انبوه سازی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر سمنان با پیشرفت ۶۵ درصدی در حال اجرا است.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازدید از روند اجرایی تکمیل پروژه های مسکن ملی در شهرک روزیه سمنان اظهار کرد: با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور، جشن واگذاری زمین به واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت در قالب طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد و بیش از یک هزار و ۱۵۷ قطعه زمین به صورت رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت. 

وی ادامه داد: در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان، بالغ بر ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است. 

هاشمی اضافه کرد: پروژه طرح نهضت ملی مسکن در شهرک روزیه سمنان یکی از پروژه هایی است با کیفیت و سرعت، کار اجرایی به پیش می رود. 

وی بیان کرد: خدمات برق و آب به صورت کامل در اختیار متقاضیان قرار گرفته و گازرسانی توسط پیمانکار از ورودی در حال انجام است. 

استاندار سمنان تصریح کرد: در شهرهای دیگر استان سمنان نیز این شرایط در قالب طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد، بزرگترین سایت ویلاسازی در دامغان و بزرگترین سایت احداث واحد مسکونی نیروهای مسلح در شاهرود نیز با ظرفیت بالغ بر ۷۰۰ واحد مسکونی در حال انجام است. 

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: سایت ۲۰۵ هکتاری در کمربندی سمنان نیز با اولویت تخصیص زمین برای جوانی جمعیت و افراد واجد شرایط در دستور کار اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفت. 

استاندار سمنان با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بافت فرسوده به تعداد پروژه ۲۰۰ واحدی در آینده آغاز می شود، گفت: در راستای حمایت از تولید و ظرفیت محصولات داخل استان، تاکید شده تا در اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن از مصالح داخل استان استفاده شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس