Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@15:57:55 GMT

۱۱هزار و ۶۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در گیلان ساخته می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۸۳۵۳

۱۱هزار و ۶۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در گیلان ساخته می شود

ارسلان زارع روز چهارشنبه در جلسه کارگروه زیربنایی توسعه روستایی، عشایری ، شهری و آمایش سرزمین با اشاره به  مشکلات ایجاد شده ناشی از تحریم ها در  بخش های مختلف و فشار اقتصادی بر مردم  افزود: یکی از تبعات تحریم ها،  نابسامانی های بازار مسکن است که  آسیب و چالش جدی برای بسیاری از مردم ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا ، دولت طرح اقدام ملی مسکن را در کشور پیش بینی کرده که ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در تعهدات استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اظهار کرد: تامین زمین صورت گرفته و حدود دو هزار واحد تسهیلات مسکن یکم ، و چهار هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر رشت است و  بیش از دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نیز در قالب طرح اقدام ملی در فاز ۲ برای رشت پیش بینی شده است.

زارع با تاکید بر ضرورت  اهتمام ویژه برای استفاده از ظرفیت های متعدد  قانونی جهت تکمیل واحدهای باقی مانده مسکن مهر خاطر نشان کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم تا این واحدهای باقی مانده در کوتاهترین زمان ممکن تکمیل و به متقاضیان و بهره برداران واگذار شود.

وی با اشاره به اینکه بخشی از طولانی شدن تکمیل مسکن های مهر باقی مانده  مربوط به تعهدات شرکت های تعاونیست،  گفت: انتظار داریم بانک مسکن و دستگاههای اجرایی تمام تلاش خود را انجام بدهند.

زارع در  بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم تغییر رویکرد در کشاورزی ادامه داد:  باید به سمت آبیاری و کشت های نوین حرکت کنیم که این امر فقط از طریق گلخانه ها صورت می گیرد .

 استاندار گیلان  یکی از محورهای توسعه گیلان را گردشگری خواند و گفت: در همین راستا باید برای ارجاع برنامه های دیگر توسعه ای سیما و اقلیم  استان مورد توجه قرار بگیرد .

۴۰۰  هزار واحد مسکونی در سراسر کشور  در قالب طرح «اقدام ملی تولید وعرضه مسکن»ساخته می شود.

برچسب‌ها رشت استانداری گیلان گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت استانداری گیلان گیلان رشت استانداری گیلان گیلان اقدام ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: در ساخت مسکن هدف این است که با یک آورده مختصر از طرف کارکنان انتظامی و با استفاده از کد ۶۲ و وام نهضت ملی مسکن، احداث ۷۶۴ واحد مسکونی کلنگ‌زنی شود.

وی افزود: در جلسه قرارگاه مسکن انتظامی استان کرمانشاه موضوعات مربوط به مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات جهادی و حرفه‌ای طی یکسال گذشته برای ساخت مسکن کارکنان فراجا در استان کرمانشاه، اکنون در فاز نخست ۵۴۶ واحد مسکونی و در فاز دوم ۶۴ واحد مسکونی با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اتمام است و به زودی تحویل کارکنان انتظامی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار حاجیان تصریح کرد: زمینی به مساحت ۱۱ هکتار تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن با هدف احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی در یک برنامه پنج ساله اخذ شده است تا ساخت ۱۳۷۶ واحد طی سه سال تکمیل شود، مابقی واحدهای مسکونی نیز در یک برنامه و دو سال احداث می‌شود.

وی ادامه داد: برای اجرای پروژه زیرساخت لازم آماده است و به لحاظ خط اعتبار مالی نیز مذاکراتی انجام شده است.

کد خبر 751288

دیگر خبرها

  • گزارش جدیداز قیمت مسکن در تهران/مسکن چقدر گران شد؟
  • جهش قیمت مسکن در تهران/ یک متر خانه ۸۱.۶ میلیون تومان!
  • جهش قیمت مسکن در تهران / یک متر خانه ۸۱۶.۳ میلیون تومان!
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در دولت سیزدهم ساخته شده است
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان