Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@09:37:18 GMT

کشف دام های میلیاردی قاچاق در گرمه

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۸۷۰۰

کشف دام های میلیاردی قاچاق در گرمه

خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از کشف ۳۰۰راس دام قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا پور گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس گرمه و اطلاع از تردد ۳ دستگاه کامیونت حامل تعداد زیادی دام سبک قاچاق در این شهرستان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مامورن کلانتری مرکز در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خودروهای مورد نظر را مشاهده کردند، افزود: با هماهنگی انجام شده خودروهای مورد نظر متوقف و مورد بازرسی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ها تعداد ۳۰۰ راس گوسفند فاقد مجوز را کشف کردند، تصریح کرد: با بررسی بعمل آمده مشخص شد که این محموله فاقد مجوز حمل دامپزشکی است.

سرهنگ پور به با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده ۵ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، اظهار داشت: در این زمینه ۴ نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی گفت: دام های مکشوفه به اداره دامپزشکی شهرستان منتقل و خودروها نیز راهی پارکینگ شدند.

حمله پلنگ به گله گوسفندان در بجنورد

فرمانده انتظامی بجنورد از حمله پلنگ به گله گوسفندان در چراگاه های روستای نیستانه این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد غلامی گفت:در این حمله ۲ گوسفند تلف و ۳ راس دیگر مفقود شده اند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری این چندمین بار است که شاهد حمله پلنگ به گله گوسفندان بوده ایم افزود: تلاش برای یافتن دام های مفقود شده ادامه دارد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دام قاچاق حمله پلنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند

 
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: یک اوباش مهاجم با سلاح سرد در شهرستان ملارد با اقدام بموقع ماموران پلیس زمین‌گیر شد.

وی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گلها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان