Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:17:16 GMT

یکهزار بسته گوشت قرمز در تبریز توزیع شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۸۹۴۹

یکهزار بسته گوشت قرمز در تبریز توزیع شد

کریم قدرتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این طرح در قالب رزمایش همدلی مومنامه انجام گرفت و طی آن گوشت موردنیاز و اقلام بسته بندی شده برای توزیع بین خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان اقتصادی کرونا تامین و توزیع شد.

وی اظهار داشت: در جلسه ای که با مسئولین سپاه عاشورا تشکیل شد، توانستیم در قالب این رزمایش خداپسندانه بسته های گوشت شناسنامه دار را در مدت دو روز در بین نیازمندان توزیع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرتی اضافه کرد: این رزمایش مومنانه با مشارکت و همکاری کشتار کنندگان بخش خصوصی و کارکنان خدوم سازمان کشتارگاه انجام گرفت و به وسیله خودروهای حمل گوشت سازمان توزیع گردید.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان امسال مثل همیشه ماه پربرکتی بود و خیرین همچون گذشته آستین ها را بالا زده و در این روزهای سخت به یاری نیازمندان شتافتند، از همراهی و همدلی خیرین و نیکوکاران برای تامین مایحتاج زندگی اقشار آسیب پذیر قدردانی کرد.

قدرتی ادامه داد: سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز پیش از این نیز در قالب پویش رحمت به تعداد ۳ هزار بسته گوشت شناسنامه دار بین آسیب دیدگان اقتصادی کرونا در شهرستان تبریز توزیع کرده بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا تبریز فیلم کشتارگاه کمک های مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تبریز فیلم کشتارگاه کمک های مردمی ویروس کرونا تبریز فیلم کشتارگاه کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ جانشین فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه استان گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی توزیع ۹۰۰ بسته بهداشتی (خاص مددجویان بهزیستی)، ۱۰۰ سری لوازم خانگی (یخچال. گاز تلویزیون) در بین نیازمندان توزیع می‌شود که ارزش ریالی این کمک‌ها شش میلیارد تومان است.
اکبری گفت؛ با پیگیری‌های انجام شده و قراره ده هزار بسته معیشتی مواد غذایی و پنج هزار بسته البسه تا سوم خرداد وارد استان شود و در برنامه‌ای بین نیازمندان توزیع شود.

دیگر خبرها

  • مگافارم دام سبک؛ پروژه تحولی استان یزد برای خودکفایی در تولید گوشت قرمز
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • قیمت محصولات غذایی منجمد، گوشت بوقلمون و قارچ اعلام شد
  • بیش از ۳۸ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در خرمدره معدوم شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول