Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس اتاق اصناف خاش سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و پیشگیری از شیوع و همه گیری این بیماری ویروسی بازار دو شهرستان خاش و تفتان به مدت سه روز تعطیل اعلام می گردد.

نوراحمد هاشمزهی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: ساعت کاری واحدهای صنفی و خدماتی، تولیدی، توزیعی و فنی در این شهرستانها نیز از ۸ صبح تا ۱۹ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رعایت ساعت کاری اعلام شده برای کلیه واحدهای صنفی به استثناء واحدهای عرضه کننده مایحتاج ضروری مردم مانند خبازی ها، سوپرمارکت و خوار و بار فروشی و مرغ فروشی ها الزامی بوده و در صورت عدم رعایت وفق ضوابط و مقررات با متخلفین بر خورد می شود.

هاشمزهی اظهار داشت: فعالیت در واحدهای صنفی نیز بایستی با رعایت بهداشت فردی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همراه باشد.

وی ادامه داد: طرح تشدید بازرسی، نظارت و پایش کنترل بازار نیز با هدف مقابله با معضلات گرانی، کم و گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم رعایت بهداشت و عدم ارائه فاکتور، احتکار و فروش اجباری با قوت در حال اجرا بوده و به متخلفان اجازه ظلم بر مردم داده نمی شود.

رئیس اتاق اصناف خاش گفت: سامانه ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت، سامانه ۱۳۵ اداره تعزیرات حکومتی، سامانه ۱۹۰ بهداشت محیط، تلفن ۰۵۴۳۳۷۲۴۱۰۰ بازرسی و نظارت اصناف و تلفن ۰۵۴۳۳۷۲۳۸۴۰ انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان آماده پاسخگویی به شکایات مردمی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خاش تفتان تعطیلی بازار سيستان و بلوچستان اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی

قاسم پیشه ور رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با توجه به گلایه مندی کشاورزان، جایزه تحویل گندم به ازای هرکیلو ۲ هزارتومان باید هرچه سریع تر توسط رئیس‌جمهور اعلام شود تا گندم تولیدی به هدر نرود.

او با بیان اینکه تخصیص جایزه گندم راهکاری موثر در راستای خودکفایی گندم محسوب می شود، افزود: بنابر اعلام معاونت زراعت، اگر دولت جایزه گندم را تخصیص دهد، پیش بینی می‌شود که میزان خرید از مرز ۱۱ میلیون تن فراتر رود.

پیشه ور ادامه داد: اگر جایزه خرید به گندم اختصاص نیابد، گندم تولیدی جایگزین خوراک دام و طیور یا به آن سوی مرزها قاچاق می‌شود که با این وجود دولت  برای تامین گندم مورد نیاز ناگزیر به واردات است.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با اعلام جایزه گندم، کشاورزان اطمینان خاطر دارند که دولت حمایتشان می‌کند، لذا این امر در پایداری تولید و جلوگیری از مهاجرت به شهرها تاثیر بسزایی دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی