Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، از روش‌های جدید و الکترونیکی پرداخت زکات فطریه و کفارات در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت اصول و استاندارد‌های بهداشتی، برای حفظ سلامت عموم هموطنان گرامی خبر داد.

علی الهیاری، افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا در استان و احتمال عدم برگزاری نماز باشکوه عید سعید فطر به‌صورت متمرکز در مصلی بندرعباس، با توجه به لزوم رعایت استاندارد‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، امسال به‌منظور حفظ سلامت عموم هموطنان گرامی، جمع‌آوری زکات فطریه و کفارات از طریق روش‌های جدید الکترونیکی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به آثار اخروی و دنیوی پرداخت زکات فطریه اشاره کرد و گفت: زکات فطریه یک نوع ادای دین و صدقه واجب است و موجب برکت در زندگی انسان می‌شود که اگر با برنامه‌ریزی مناسب و با روش صحیحی جمع‌آوری و به‌صورت هدفمند برای نیازمندان واقعی هزینه شود، یکی از راه‌های بزرگ و اثربخش محرومیت‌زدایی است و کمیته امداد به‌عنوان دبیرخانه شورای زکات استان تلاش می‌کند تا این امر مهم را به نحو احسن به انجام برساند.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان افزود: بر اساس قانون و مصوبه شورای زکات تنها مرجع جمع‌آوری زکات فطریه و کفارات مردم، دبیرخانه شورای زکات، مستقر در کمیته امداد می‌باشد و هر نهاد یا مؤسسه خیریه‌ای که در نظر دارد در این امر همکاری و مشارکت داشته باشد باید قبل از هرگونه فعالیتی، نسبت به اخذ مجوز از دبیرخانه شورای زکات استان اقدام نماید.

مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان هرمزگان ضمن دعوت از عموم مردم خیراندیش و سخاوتمند استان هرمزگان برای اهدا زکات فطریه خود به خانواده‌های ایتام و نیازمندان، به روش‌های نوین جمع‌آوری زکات فطریه امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود و محدودیت‌های ناشی از شیوع " ویروس کووید-۱۹" و دبیرخانه شورای زکات استان شرایط جمع‌آوری الکترونیکی زکات فطریه را از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵*۰۷۶*۸۸۷۷* و یا واریز نقدی زکات و کفارات به کارت‌های مخصوص در نظر گرفته‌شده شامل: کارت فطریه عام به شماره‌ی:۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۷۴۸۰، فطریه سادات به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۵۷۵۶، کفارات غیر عمد به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۴۰۲۲ و کفارات عمد به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۲۲۹۸ فراهم نموده است.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زکات فطریه کمیته امداد امام خمینی دبیرخانه شورای زکات شورای زکات استان استان هرمزگان کمیته امداد زکات فطریه جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز

طی ۱۷ روز در اردیبهشت ماه سال جاری، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افراد مرتبط با این حوزه را ۴.۵ میلیارد تومان جریمه کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، لیگ برتر فوتبال و لیگ دسته اول فوتبال ایران به هفته‌های پایانی خود نزدیک و این موضوع باعث افزایش حساسیت مسابقات و شدت برخورد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شده است. طبق بررسی‌های به عمل آمده کمیته انضباطی طی بازه زمانی اول تا هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری، 37 حکم منتهی به پرداخت جریمه مالی داشته است. این جرایم مربوط به مسابقات لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته‌های پایین‌تر فوتبال آقایان، فوتبال بانوان و ... است. 

رضاییان: ویسی توهین نکرد/ از حق قانونی فولاد کوتاه نمی‌آییم

جمع جرایم صورت گرفته توسط کمیته انضباطی مبلغ چهار میلیارد و 518 میلیون تومان است. بیشترین سهم در این جریمه را عبدالله ویسی به دلیل اظهارات غیرفنی دارد و نهایتاً تا یک هفته فرصت دارد مبلغ مذکور را پرداخت کند. این در حالی است یکی از غیرمنتظره‌ترین جرایم مربوط به باشگاه استقلال خوزستان است که به دلیل عدم در اختیار قرار دادن ورزشگاه غدیر برای بازی استقلال ملاثانی - فجر در لیگ دسته اول، با جریمه 350 میلیون تومانی مواجه شده است.

هر چند کمیته انضباطی به صورت شفاف میزان جرایم را اعلام می‌کند، اما متولیان مشخص نکردند که پول‌های دریافتی در کجا هزینه می‌شود و چه دستاوردی دارد.

هر چند ادعاهایی در مورد هزینه‌کرد این مبالغ در مناطق فوتبالی محروم کشور وجود دارد، اما در زمینه مسائل مالی تا زمانی که حسابرسان اسناد مذکور  را تأیید نکنند، قابل قبول نیست و صرفاً یک ادعاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک فوری برای زنده ماندن پدر سرطانی و کمک به دختر یتیم
  • صندوق اخذ رای الکترونیکی چگونه کار می‌کند؟
  • آغاز جمع آوری زکات غلات در شهرستان های جنوبی استان ایلام
  • خبر مهم شورای نگهبان برای کاندیداهای دور دوم انتخابات
  • توزیع ۶ میلیارد تومان زکات فطریه میان نیازمندان استان ایلام
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر