Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@12:29:58 GMT

حمایت از مظلومان فلسطین راهبرد نظام اسلامی است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۹۵۸۰

حمایت از مظلومان فلسطین راهبرد نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح پارک بانوان در ساری با گرامیداشت روز قدس گفت: جهت گیری نظام مقدس اسلامی و انقلاب به نفع فلسطین و مظلومان و ستیز با ضالمان، غاصبان و صهیونیست‌ها است.

امام جمعه ساری همچنین با گرامیداشت سوم خرداد و یاد و خاطره شهدای این حماسه از آن به عنوان حماسه‌ای زرین و ماندگار در تاریخ ملت یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از افتتاح پارک بانوان در ساری خواستار بهره گیری از درختان مثمر برای فضای سبز شد و گفت: در ساخت و سازها وزیباسازی و ورودی باید از معماری سنتی و ایرانی استفاده شود.

امام جمعه ساری خواستار نامگذاری پارک بوستان بانوان به بنام پارک خانوادگی سوم خرداد شد و گفت: شهر ساری به دلیل مرکز استان بودن نیازمند به امکانات ویژه است.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه خدمات در این شهرستان گفت: شهر ساری با آنچه که نیازمند است، فاصله دارد.

امام جمعه ساری با اشاره به هزینه کرد برای خرید تجهیزات آتش نشانی و زباله از تلاش‌های مسئولان قدردانی کرد و گفت: مسئله زباله و زباله سوز باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

آیت الله لائینی خواستار توجه به تفکیک پسماند و زباله به شیوه مکانیزه شد و گفت: طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته باید به نهضت آسفالت و سرانه فضای سبز در آن توجه شود.

وی بر لزوم اراده خدمات بی منت و بدون حاشیه در جامعه در تاکید کرد و گفت: باید نیت‌ها را خالص کرد و خدمات را به این سمت پیش برد.

امام جمعه ساری با اشاره به برخی ناهنجاری‌ها نظیر اختلاس‌ها و دزدی‌ها در جامعه گفت: هدف این اختلاس‌ها ضربه زدن به نظام اسلامی است و سرویس‌های اطلاعاتی و سیاسی دشمنان در پس پرده آن قرار دارند.

کد خبر 4930603

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه ساری روز قدس ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا ایلام بیرجند کمک به نیازمندان روابط عمومی مواسات مشهد امام جمعه ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم

نمازگزاران جمعه در شهرستان‌های مختلف استان امروز پس از اقامه نماز وحدت بخش جمعه در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند و فریاد محکومیت جنایت اسرائیل سردادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دیروز برای حمایت از مقاومت فلسطین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم ایران اسلامی در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار، هفتم اردیبهشت بعد از اقامه نمازجمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف فریاد می‌زنند.

راهپیمایی مردم ساری از مصلی امام خمینی (ره) این شهر به سمت میدان ساعت برگزار شد.

نمازگزاران ساروی در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و پرچم فلسطین با مشت‌های گره کرده، فریاد الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند و از مردم مظلوم غزه حمایت کردند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهر پارسال برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند و غزه قلب خونین جهان، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم را با مقاومت و ایستادگی به مصاف طلبیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • ضرورت لایروبی حوضچه نیروگاه نکا/ پیشرفت زباله سوز ساری شتاب گرفت
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور