Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان زارع پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای مسکن و کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست گیلان با اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه ایران و تأثیرات منفی آن بر اقتصاد و زندگی مردم، اظهار کرد: ایجاد شرایط نابسامان در بازار مسکن یکی از آثار این تحریم‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ساخت مسکن مهر اشاره و با بیان اینکه متقاضیان اصلی این مسکن‌ها اقشار آسیب دیده جامعه بودند، افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر استان در سال ۹۹ استفاده شود.

استاندار گیلان بر ضرورت بهره گیر از ظرفیت همه دستگاه‌های متولی و به ویژه بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات تأکید کرد و گفت: واحدهای نیمه تمام مسکن مهر شهر رشت باید در خردادماه تعیین تکلیف شوند.

وی با اشاره به اینکه گیلان یکی از استان‌های مشمول اجرای طرح اقدام ملی مسکن است، تصریح کرد: بر اساس آمار و گزارشات استان گیلان در اجرای این طرح از استان‌های خوب کشور است.

زارع در ادامه با اشاره به وضعیت مسکن مهر آستارا و با تأکید بر ورود دادگستری گیلان برای تسریع در صدور حکم تعیین تکلیف این پروژه، بیان کرد: باید شرایط برای تکمیل ۳۰۰ واحد باقیمانده آستارا فراهم شود.

وی با بیان اینکه از ۲۵۲ واحد مسکن مهر شهرستان آستانه اشرفیه ۹۶ واحد باقیمانده که باید تکمیل و واگذار شود، گفت: در شهرستان تالش نیز حساب مربوط به مسکن مهر مسدود بوده که نیازمند تعیین تکلیف این وضعیت در اسرع وقت هستیم.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت خیران و تسهیلات بهسازی مسکن روستایی، اظهار کرد: برای تکمیل مسکن مهر در شهر شفت نیز باید از توان و مشارکت خیران این تسهیلات استفاده شود.

وی در ادامه یکی از رویکردهای توسعه استان گیلان را توجه به گردشگری عنوان کرد و افزود: باید با شناسایی ویژگی‌های هر منطقه در راستای توسعه گردشگری و رونق اقتصادی و افزایش اشتغالزایی گام برداشته شود.

کد خبر 4930619

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان زارع استانداری گیلان مسکن مهر ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا ایلام بیرجند کمک به نیازمندان مواسات روابط عمومی مشهد برای تکمیل مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از نوسازی و درجاسازی واحدهای فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستاهای تابعه بر اساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد و اظهار کرد: واحدهای فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحدهای واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستاهای خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود.

وی ادامه داد: مالکان با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحدهای فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند.

کد خبر 6092110

دیگر خبرها

  • تمرکز ویژه استان اصفهان بر تکمیل زنجیره ارزشی صادرات‌ محور
  • هشدار به خریداران امتیاز مسکن دولتی | مراقب سلب امتیاز باشید!
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۱۹ تهران + جدول
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است