Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:24:23 GMT

بازارهای هفتگی گلستان با ۵۰ درصد شروع به فعالیت خواهند کرد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۱۹۷۳۶

بازارهای هفتگی گلستان با ۵۰ درصد شروع به فعالیت خواهند کرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی حق شناس ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای گلستان، اظهار کرد: تعطیلات عید فطر را پیش رو داریم و به همین دلیل بوم گردی ها و هتل ها با ۵۰ درصد ظرفیت و رستوران ها با ۳۰ درصد ظرفیت شروع به کار خواهند کرد.

وی افزود: بازار هفتگی هم با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند با ۵۰ درصد ظرفیت آغاز به کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق شناس گفت: آزمون پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می شود و رعایت برخی از نکات توسط آموزش و پرورش و دانش آموزان الزامی است.

وی توضیح داد که در ۳۶ مرکز شبانه روزی دانش آموزی امکان رفت و آمد برای بچه ها وجود ندارد لذا با رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان این دانش آموزان شب را در محل مراکز شبانه روزی اقامت کنند.

استاندار گلستان بیان کرد: در یک ماه گذشته تعداد بستری بیماران حاد تنفسی در مراکز درمانی گلستان روزانه بین ۲۶ تا ۲۸ نفر بوده و وضعیت زرد یا سفید شهرستان ها براساس معیار ستاد ملی کرونا مشخص می شود.

حق شناس اضافه کرد: مصوب شد که اگر تعداد بیماران در شهرهای سفید افزایش پیدا کند برخی از این شهرها را از وضعیت سفید خارج کنیم.

وی گفت: در خصوص برگزاری نماز عید فطر تصمیم گیری برعهده ستاد ملی کرونا است و امکان برگزاری نماز عید فطر در مصلی های گلستان وجود ندارد و تنها در مساجد برگزار خواهد شد.

کد خبر 4930620

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی حق شناس استانداری گلستان گرگان ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا ایلام بیرجند کمک به نیازمندان مواسات روابط عمومی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی باران بهاری برای امروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس اداره پیش بینی هواشناسی گلستان گفت: سامانه ناپایدار بارشی از فرداشب وارد استان می‌شود که باران و باد شدید و کاهش محسوس دما از پیامد‌های فعالیت این سامانه در استان است.

محمود محمد قلی پور گفت: این سامانه در برخی مناطق استان به ویژه مناطق کوهستانی با بارش‌های رگباری سبب آبگرفتگی خیابان‌ها و بالا آمدن آب رودخانه هامی شود.

توقف نکردن در حاشیه رودخانه ها، احتیاط در رفت و آمد‌های جاده‌ای و فعالیت‌های کوهنوردی از توصیه‌های کارشناس هواشناسی گلستان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طلای جهانی پس رفت
  • مشق عشق بر لوح سفید کودکان؛ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟
  • شکست نفت در فرار از بزرگترین کاهش هفتگی ۳ ماه گذشته
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • پیش بینی باران بهاری برای امروز
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت شروع می شود