Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با پیگیری‌های دستگاه قضایی استان زنجان و ورود دادستانی این استان مشکل تأمین برق شرکت شیمی قرن برای افزایش تولید و ایجاد خط تولید برطرف شد. تاریخ انتشار: 14:34 - 31 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۲۵۲۷

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام کرمی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی نوآوران زنجان و شرکت شیمی قرن، تولید کننده انواع ژل ضد عفونی کننده و مواد شوینده و پاک کننده، بیان کرد: دستگاه قضایی استان زنجان خود را مکلف می‌داند که در راستای تحقق شعار سال و معنویات مقام معظم رهبری از واحد‌های تولیدی حمایت کرده و موانع تولید را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از مدیرعامل این شرکت در خصوص سرمایه گذاری در زنجان و فراهم کردن فرصت اشتغال تعداد ۶۰۰ نفر کارگر بصورت مسقیم خاطرنشان کرد: دادگستری زنجان مشکلات واحد‌های اقتصادی و تولیدی را بررسی می‌کند و با استفاده از ظرفیت‌هایی که در این قوه وجود دارد سعی شده تا حمایت‌های مناسبی صورت بگیرد خصوصا اینکه شرکت در حمایت از کارگر و عدم تعدیل نیرو و اولویت استفاده از زنان سرپرست خانواده و نیز پیشگیری از وقوع حوادث کاری، خصوصا بهره گیری از نو آوری‌های خاص و تولیدات داخلی و استفاده از تصفیه خانه به روز موفق بوده است.

دادستان زنجان تاکید کرد: فعالیت چنین شرکت‌های تولیدی و ایجاد اشتغال و استفاده ۹۵ درصدی کارگران بومی خود استان زنجان اقدامی ارزشمند است لذا حمایت از این شرکت‌ها و تلاش برای رفع موانع تولید یک وظیفه است و دادگستری استان زنجان در این راستا با جدیت و اقتدار به وظیفه قانونی عمل خواهد کرد.

حجت الاسلام کرمی در ادامه با حضور در جلسه مشترک بین رییس صمت استان زنجان، مدیر عامل شرکت توزیع برق زنجان، رییس شهرک‌های صنعتی زنجان و مدیر عامل و کارشناسان شرکت شیمی قرن در خصوص رفع مشکلات این شرکت پس از استماع نظرات و پیشنهادات مسئولین فوق الذکر اظهار کرد: مشکل تأمین برق شرکت برای افزایش تولید و ایجاد خط تولید بایستی مرتفع شود لذا وظیفه حاکمیت برای رفع مشکل برق شرکت شیمی قرن این است که برق را در ورودی شرکت تحویل دهد لذا هدف بنده از بازدید از شرکت حل این موانع است.

حجت الاسلام کرمی در ادامه از بخش‌های مختلف شرکت بازدید و از نزدیک در فرایند تولید محصولات شرکت قرار گرفت.

گفتنی است: در پایان این جلسه و بازدید دادستان زنجان، با تلاش وی مشکل تأمین برق شرکت با توافق طرفین برطرف و مقرر شد اقدامات و پیگیری لازم در اسرع وقت بعمل آید.

بیشتر بخوانید:  اقدام جهادی قوه قضاییه در جلوگیری از تعطیلی شرکت ایران ترانسفوی زنجان/ مبالغ قابل توجهی از خسارات وارده به دولت و بیت المال جبران شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان زنجان جهش تولید مشکل تأمین برق شرکت شرکت شیمی قرن استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در این مراسم به افزایش تولید در استان اشاره کرد و گفت: تعهد اشتغال در سال گذشته کامل تحقق یافت.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: تولید کننده های ما وظیفه مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی انجام داده از اشتغال تا ساخت طرح های عمرانی را به خوبی انجام داده اند.

او تأکید کرد: امروز اقتدار، امنیت و آرامش را مدیون شهدا و خون شهدا هستیم، شهدایی که تمام هستی خود را در درگاه خدا هدیه کردند.

نماینده مردم شهرستان های کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی هم گفت: شهرستان کبودراهنگ یکی از شهرستان های محروم استان است اما بیش از ۸۰ درصد مردم در امر تولید فعال هستند.

فتح الله توسلی در راستای مسئولیت اجتماعی مجتمع فولاد ویان از ساخت یک مدرسه در کبودراهنگ قدردانی و خواستار ساخت چند طرح فرهنگی در روستاهای محروم شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز گفت: در این هفته بیش از ۲۸۰ برنامه در استان برای جامعه کارگری اجرا خواهد شد.

یوسف شعبانی افزود: استان همدان ۴۷۰ شهید کارگر را تقدیم انقلاب کرده است.

او تأکید کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۰هزار مترمربع به فضای ورزش کارگری استان اضافه شده است و همچنین ۹ هزار کارگر زیر پوشش بیمه اجباری قرار گرفت.

در ادامه مراسم از مستند شهید مجید سرابی رونمایی و از خانواده معظم شهدای کارگر و کارگران نمونه فولاد ویان تجلیل شد.

در استان همدان بیش از ۱۴۸ هزار کارگر در امر تولید در حال فعالیت هستند.

دیگر خبرها

  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • کارگران یکی از شاخصه‌های توسعه و جهش تولید هستند
  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • امنیت شغلی در گرو تداوم چرخ تولید کارخانجات است