Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@10:13:25 GMT

300 هزار بسته کمک‌مومنانه بین نیازمندان گلستانی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۰۳۰۱

300 هزار بسته کمک‌مومنانه بین نیازمندان گلستانی توزیع شد

استاندار گلستان گفت: تاکنون ۳۰۰ هزار بسته کمک مومنانه بین نیازمندان در گلستان توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان‌ما، هادی حق شناس امروز در جلسه شورای استانی نهادهای انقلابی، حمایتی، عمومی و سازمان های مردم نهاد با دولت اظهارکرد: از ابتدای اجرای طرح مواسات تاکنون قریب به 300هزار بسته کمک مومنانه در بین نیازمندان استان و با رعایت حفظ آبروی آنان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه همراهی همه نهادها از جمله سپاه، کمیته امداد، بهزیستی، سمن ها، گروه های جهادی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان و خیران شریف استان در اجرای این طرح شایسته تقدیر بود و امیدواریم در صورت نیاز در آینده شاهد ادامه این مسیر باشیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: تمام کسانی که در سال های گذشته با سفره های افطار از مومنان پذیرایی می کردند امسال و در شرایط شیوع کرونا با تهیه بسته های مومنانه به یاری نیازمندان پرداختند.

وی یادآورشد: ستاد مواسات در هر شهرستان با محوریت فرماندار، امام جمعه و فرمانده سپاه شکل گرفت و تلاش شد این بسته ها به دست افراد آبرومندی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند برسد.

حق شناس ادامه داد: تلاش شد تمامی بسته ها به جامعه هدف این طرح برسد و در این راه شاهد همراهی همگانی همچون همیشه بودیم.

استاندار گلستان گفت: در این جلسه ضمن ارزیابی اقدامات صورت گرفته تلاش می کنیم برنامه های آتی را ساماندهی کنیم تا در صورت نیاز، به صورت منسجم عمل شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و این افراد در رشد تولید در خط مقدم قرار دارند.
حیدری افزود: صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و از همین‌رو دولت برنامه‌هایی برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی دارد.
وی با بیان اینکه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت یکی ار محور‌های اصلی سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: ما شاهد انگیزه بالا و تلاش فعالان در عرصه تولید هستیم و باید برای رفاه کارگران تلاش شود.
استاندار گفت: دولت رفع مشکلات کارگران را در دستور کار قرار داده و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است و امید است با این اقدامات انگیزه مضاعفی برای فعالان این عرصه ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان