Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ نیویورک تایمز در گزارشی با اشره به اینکه تنش میان ایران و آمریکا کاهش یافته است، نوشت: رفتار آمریکا به نوعی همکاری محدود تغییر کرده است. عراق جایی است که بارزترین تغییرات را می‌توان در آن مشاهده کرد. جایی که تهران حمایت خود از نخست وزیر جدید اعلام کرده و حملات راکتی نیرو‌های مورد حمایت ایران علیه نیرو‌های آمریکایی متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان آمریکایی‌ها نیز نشان دادند که به دنبال افزایش تنش در عراق نیستند.

در ادامه این گزارش آمده است: این تغییرات حتی اگر دائمی نباشد یا به پایان دشمنی‌ها منجر نشود، حداقل تنش‌ها را آرام می‌کند و خطر جنگ مستقیم را کاهش داده است.

یک کارشناس مسائل خاورمیانه در این باره به نیویورک‌تایمز گفت: جنگ احتمال کمتری دارد، اما همچنان خطر رویارویی وجود دارد. البته احتمال آن کمتر شده است؛ چراکه هدف هر دو بازیگر اصلی تغییر کرده است. هم ایران و هم ایالات متحده شش ماه قبل از انتخابات آمریکا خواهان جنگ نیستند. بیشتر بخوانید: سناریو‌های احتمالی در خصوص تصمیم اروپا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران منبع: ایلنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تنش ایران و آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک دانشجو + فیلم

برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با یک دانشجو در محوطه دانشگاه کلمبیا همراه با ضرب‌ و‌ شتم و اسپری کردن فلفل در چشم دانشجو را مشاهده می کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • همکاری ایران و آژانس تحت تأثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار نگیرد
  • نیویورک میزبان جزیره آزمایشگاهی اقلیمی
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید و کاهش نسبی دما در البرز
  • آرامش نسبی بازار طلا و سکه امروز در رشت در مقایسه با هفته گذشته
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • ببینید | رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک دانشجو
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد
  • رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک دانشجو + فیلم
  • طرح جدید نخست وزیر اسرائیل برای اداره غزه