Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان‌جنوبی گفت: نماز عید سعید فطر در مساجد باید با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری لازم اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در استان، اظهار داشت: نماز عید سعید فطر در مصلی‌های مناطق زرد و قرمز برگزار نمی‌شود و تنها در مساجد این شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مطرح کرد: براساس اطلاعیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، اقامه نماز عید فطر در مصلی‌های مناطق سفید که مجاز به برگزاری نمازجمعه هستند همزمان با مساجد و منوط به اینکه منجر به اجتماعات بزرگ نشود بلامانع است.

مسؤول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امسال نماز عید سعید فطر به‌علت رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مصلی بیرجند برگزار نخواهد شد، بیان داشت: نماز عید فطر در مصلی شهرستان زیرکوه که جزو مناطق سفید اعلام شده است، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اقامه می‌شود.

رحیم‌آبادی با تأکید بر اینکه برگزاری نماز عید سعید فطر در مساجد باید با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری لازم انجام شود، تبیین کرد: کارگزاران مساجد استان مقدمات برگزاری نماز عید سعید فطر را آماده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بهتر است نماز عید فطر در فضای باز مساجد یا فضای اطراف آن اقامه شود، گفت: نمازگزاران باید در حین اقامه نماز عید فطر فاصله اجتماعی را رعایت کنند به این صورت که فرد دست خود را از اطراف باز کرده و نوک انگشتان او شانه نفر بعدی را لمس کند.

مسؤول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان‌جنوبی از نمازگزاران خواست ضمن رعایت بهداشت فردی از مُهر شخصی و ماسک و دستکش استفاده کنند و وجوه فطریه و کفارات خود را برای جلوگیری از انتقال کرونا، به‌صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی بیرجند نماز عید فطر رحیم آبادی مساجد مصلی کرونا فاصله گذاری اجتماعی بهداشتی و فاصله گذاری نماز عید سعید فطر گذاری ائمه جمعه نماز عید فطر خراسان جنوبی برگزاری نماز اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سه میلیون متر مکعب روان آب در سدهای خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در خراسان جنوبی ذخیره شد
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!