Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد نجفی مدیرعامل تیم فوتسال مس رفسنجان اظهار داشت: قرار شد تیم قهرمان لیگ برتر فوتسال به جام باشگاه‌های آسیا برود و تیم نایب قهرمان در مسابقات جام باشگاه‌های جهان حاضر شود. از مسئولان سازمان لیگ قول گرفتیم که هر سال برای تیم دوم هم پاداشی در نظر بگیرند تا از این طریق انگیزه‌ها بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا پیش از این هیچ تفاوتی میان تیم دوم با تیم دوازدهم وجود نداشت و امتیازی به تیم دوم داده نمی‌شد.

نجفی درباره ادامه همکاری مس سونگون با افضل سرمربی این تیم اظهار داشت: به شخصه اعتقاد دارم که فوتبال و فوتسال مانند مدرسه است، شما ابتدا باید اول و دوم را تمام کنید و قبول شوید تا سپس به پایه‌های بالاتر بروید. از حالا نمی‌توانیم درباره فصل آینده صحبت کنیم، اما قطعا یکی از گزینه‌های اصلی ما افضل است، زیرا او پس از بازگشت تیم از لیگ قهرمانان آسیا، افضل کمک زیادی به تیم کرد.

او در ادامه گفت: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر است و اگر این اتفاق بیفتد به هیچ گزینه دیگری فکر نخواهیم کرد. اگر هم قهرمان نشدیم با کمیته فنی و اعضای باشگاه جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

انتهای پیام‌/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال تیم دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۰۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس

نسل قهرمان جهان ایتالیا، حالا به سن مربیگری رسیده اند.

دیدار نیمه تمام اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ جالوروسی به پایان رسید. رم با این سه امتیاز ارزشمند، ۵۸ امتیازی شد و امیدهای خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه داشت. این بازی تقابل دو هم بازی سابق و قهرمان جهان در تیم ملی ایتالیا بود. دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو نزدیک به یک دهه در آتزوری هم بازی بودند. کاناوارو در اولین تجربه مربیگری خود در اودینزه موفق به کسب امتیاز نشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم