Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی همه در بلاتکلیفی بودیم اما یک عده می‌گفتند لیگ را تعطیل کنید ولی قهرمان هم مشخص نشود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید امیری در حاشیه تست کرونای امروز بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت:بعد از تعطیلی فوتبال خدا را شکر شرایطی فراهم شده که دوباره بتوانیم دور هم جمع شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارمز هم برای تست کرونا در اینجا حضور پیدا کرده‌ایم.

وی درباره زمان شروع تمرینات پرسپولیس عنوان کرد: اگر در تست‌های بازیکنان مشکلی وجود نداشته باشد تمرینات شروع می‌شود. ما بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم و امیدوارم هرچه سریع‌تر بتوانیم لیگ را با قهرمانی به پایان برسانیم.

وی درباره تمریناتش در دوران قرنطینه یادآور شد: یک زمانی در خانه تمرین می‌کردم اما فوتبال حرفه‌ای می‌طلبد که بیرون از زمین هم تمرین کنیم.من در این مدت سعی کردم تمرینات انفرادی را در بیرون و روی چمن هم انجام بدهم. خدا را شکر هم الان آماده هستم.

امیری در پاسخ به صحبت‌هایی که در خصوص اصرار پرسپولیس به برگزاری بازی ها مطرح می‌شود عنوان کرد: این حرف‌هایی که زده می‌شود بی انصافی است.وقتی همه در بلاتکلیفی بودیم اما یک عده می‌گفتند لیگ را تعطیل کنید ولی قهرمان هم مشخص نشود. ما خودمان هم مانده بودیم که چه اتفاقی باید بیفتد که به فوتبالمان لطمه‌ای وارد نشود.

وی درباره انتخابش به عنوان سفیر میراث فرهنگی لرستان گفت: در سفری که چند روز پیش به لرستان داشتم مسئولان میراث فرهنگی لطف کردند و من را به عنوان سفیر میراث فرهنگی لرستان انتخاب کردند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال وحید امیری ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۱۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌‌های اخیر بازوبند کاپیتانی پرسپولیس بر بازوی امید عالیشاه، کاپیتان اول پرسپولیس بسته می‌شد اما او در بازی با صنعت نفت مصدوم شد و در این مسابقه غایب است.

علاوه‌بر او وحید امیری که کاپیتان دوم سرخ‌هاست در این بازی از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد. کاپیتان سوم پرسپولیس نیز که علیرضا بیرانوند است همچنان به علت مصدومیت دور از مستطیل سبز است.

در این شرایط بازوبند کاپیتانی در بازی برابر آلومینیوم از ابتدا بر بازوی مهدی ترابی بسته شده و در صورت ورود امیری به زمین، او کاپیتان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توخل انتقاد هوینس را توی صورتش زد!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او