Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-04@21:28:19 GMT

مهلت ثبت‌نام در کنکور سراسری ۹۹ امشب پایان می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۱۳۵۶

خرداد: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرایند نام‌نویسی در کنکور سراسری سال ۹۹ ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد.
به گزارش خرداد ،فاطمه زرین آمیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: به علت تعویق برگزاری کنکور سراسری سال ۹۹، برای رفاه حال داوطلبانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام نکرده اند مهلت مجدد ثبت نام اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: این مهلت از روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org آغاز شد.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به زمان برگزای کنکور سراسری ۹۹، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کنکور سراسری روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه برگزار می شود.
زرین ‌آمیزی افزود: تا صبح امروز تعداد 19هزار و 537 نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.
وی با اشاره به داوطلبانی که در بازه های زمانی پیشین برای شرکت در آزمون سراسری ثبت نام کرده بودند، خاطرنشان کرد: این داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب مهلت مشاهده، کنترل و ویرایش اطلاعات ثبت نامی را دارند.
به گفته زرین آمیزی، داوطلبان برای ثبت نام در هر یک از گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر یا زبان لازم است قبل از آغاز ثبت نام یا ویرایش، سریال ثبت نام را با مبلغ ۳۷ هزار و ۶۰۰ تومان از سایت سازمان سنجش آموزش کشور خریداری کنند.
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: آن دسته از داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی، غیر دولتی و غیرانتفاعی هستند، قبل از آغاز ثبت نام یا ویرایش، سریال علاقمندی به مبلغ ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومن خریداری کنند. برچسب ها: کنکور ، سازمان سنجش آموزش

منبع: خرداد

کلیدواژه: کنکور سازمان سنجش آموزش سازمان سنجش آموزش کشور کنکور سراسری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر

زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی امروز پایان می‌یابد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود