Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: استکبار جهانی با تمام امکانات وارد جنگ با احکام الهی شده است و درصدد به حاشیه کشاندن دین و معرفت از زندگی مردم هستند. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جلسه تفسیر آیه 21 سوره حدید قرآن اظهار داشت: خداوند متعال در آیه 20 سوره حدید دنیا را به پنج مرحله تشبیه کرده است و از انسان‌ها خواسته که در دستیابی به مغفرت الهی از یکدیگر پیشی بگیرند لذا انسان در دنیا باید بتواند آخرت خود را بیمه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به ضرورت بهره‌گیری انسان از فرصت‌ها در طول عمر بیان کرد: عمر سرمایه گران‌بهایی است که خداوند به انسان عطا کرده است و از آنجا که عمر سریع می‌گذرد انسان باید بتواند از نعمت عمرش به‌نحو احسن استفاده کند و بهره معنوی داشته باشد زیرا خداوند دنیا را مانند میدان مسابقه معرفی کرده است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه فرزندان آدم در قدرت، ثروت، شهوت و ویرانگری با یکدیگر در دنیا مسابقه می‌دهند تصریح کرد: خداوند متعال در آیه 21 سوره حدید به چگونگی انجام این مسابقه توسط انسان اشاره کرده است لذا مسابقه حقیقی بین انسان‌ها باید در میدان دستیابی به مغفرت الهی انجام شود.

امام جمعه رشت بر تسریع در بازگشایی اماکن مذهبی تاکید کردنماینده ولی‌فقیه در گیلان: ایجاد بخش پیوند مغز استخوان و پانکراس در استان ضروری استنماینده ولی‌فقیه در استان گیلان : «آخرت آباد» نتیجه عملکرد دینی انسان در دنیا است

امام جمعه رشت باور به امور الهی را مرحله‌ای از کمال انسانی دانست و خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه‌های شخصیتی امام(ره) خودتربیتی و مواظبت از خود بود و این مواظبت‌های امام(ره) موجب شد که خداوند متعال پس از 1400 سال ایشان را برای رهبری امت اسلامی انتخاب کند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با اشاره به تلاش قدرت‌های سلطه‌گر جهانی برای به حاشیه بردن آیین انبیاء الهی از زندگی انسان ابراز داشت: استکبار جهانی و قدرت‌های سلطه‌طلب همواره تلاش می‌کنند تا دین و معرفت الهی را در زندگی انسان‌ها به حاشیه ببرند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه هم‌اکنون استکبار جهانی با تمام امکانات و قوای خود وارد جنگ با احکام الهی شده است اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که رسانه‌های سلطه‌طلب دارند در واقع انجام تبلیغات گسترده در راستای ایجاد اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی در دنیا است.

انتهای پیام/612/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ولی فقیه در گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۱۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در همایش آموزشی توجیهی زائران حج تمتع استان در سال جاری، گفت: خدای متعال شما را برای مهم‌ترین مساله زندگی دعوت کرده است تا حاجیان ما سرمایه‌های معنوی جامعه و برکات زندگی ما باشند.

وی اضافه کرد: روحانیت معظم، اساتید بزرگوار و روحانیون کاروان با دنیایی از تجربه در خدمت این همایش بزرگ و معنوی هستند، بنابراین اولین کار این است که آموزش‌ها و کلاس‌ها را جدی بگیرید، سؤال‌هایتان را بپرسید و خودتان را از نظر شناخت و معرفت نسبت به کاری‌که می‌خواهید انجام دهید تقویت کنید، حتی اگر لازم شد قبل از اینکه از ایران حرکت کنید، از کتاب‌ها و جزوه‌های موجود بهره‌مند شوید.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه برای زائران باید نماز جماعت و حضور در مساجد مهم باشد، ادامه داد: شما اکنون می‌خواهید به مرکز مساجد عالم بروید، اگر به نماز، نماز جماعت، احکام نماز، کیفیت نماز، معنا و مفهوم نماز توجه کنید، اینها همه به معنای زمینه‌سازی و مهیا شدن برای حج است.

وی ادامه داد: در عصر غیبت باید ببینیم نایب امام عصر راجع به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها چه می‌گوید؟ راجع به کشور‌های اسلامی و مسلمانان و وظیفه ما در حمایت از محرومین و مستضعفین چه می‌گوید؟ ما در حمایت از مردم مظلوم غزه، فلسطین و یمن و حتی حمایت از مستضعفان غیرمسلمان وظیفه داریم، پس گوش ما باید به امام و رهبرمان باشد و فرمایشات نایب امام زمان را با گوش جان بشنویم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • عرضه «صفات الهی» در کتابفروشی‌ها
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟