Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در اجرای طرح رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه ۴۳ هزار بسته غذایی به ارزش ۱۱ میلیارد تومان میان نیازمندان و مددجویان بوشهری در ماه مبارک رمضان تاکنون توزیع شده است. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

احمد لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با قدردانی از همکاری مردم در ماه مبارک رمضان در رسیدگی به نیازمندان اظهار داشت: مردم استان بوشهر در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه حماسه آفریدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه 40 هزار خانوار بی‌بضاعت استان بوشهراز خدمات کمیته امداد بهره می‌برد افزود:خدمات کمیته امداد به این خانوارها با همکاری نیکوکاران و خیران در ماه مبارک رمشان افزایش می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر اجرای رزمایش  کمک رسانی به افراد نیازمند در ارائه بسته‌های معیشتی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان 43 هزار و 728 بسته  معیشتی به ارزش 11 میلیارد تومان میان نیازمندان و افرادیکه از کرونا آسیب اقتصادی دیده‌اند توزیع شده است.

لطفی با بیان اینکه خانوارهای مددجوی این نهاد از بسته‌های حمایتی و معیشتی بهره‌مند شده‌اند خاطر نشان کرد: حداقل هر بسته معیشتی 200 هزار تومان است که با مدیریت نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و همکاری قرارگاه مواسات همدلی و کمک مومنانه میان نیازمندان توزیع شده است. 

وی با اشاره به اینکه این سبدهای غذایی و معیشتی در شهرها و روستاهای استان بوشهر توزیع شده است گفت: علاوه بر توزیع بسته‌های غذایی و معیشنی 50 آشپزخانه برای تهیه غذای گرم در ماه مبارک رمضان ایجاد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر خاطر نشان کرد: در راستای طبخ غذای گرم ویژه نیازمندان در ماه مبارک 50 آشپزخانه ثابت مهدوی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر راه‌اندازی شد و تاکنون 260 هزار پرس غذای گرم با رعایت پروتکل بهداشتی میان نیازمندان در هنگام افطار توزیع شده است.

50 آشپزخانه مهدوی ویژه نیازمندان استان بوشهر در ماه رمضان راه‌اندازی شد بیش از 36 هزار بسته کمک معیشتی در استان بوشهر توزیع شد 40 هزار خانوار مددجوی استان بوشهر بسته‌های معیشتی دریافت می‌کنند+تصاویر‌

لطفی، افزود: توزیع غذای گرم تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد که در اجرای طرح یاد شده از همکاری خیران و نیکوکاران قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان میان نیازمندان توزیع شده ماه مبارک استان بوشهر کمیته امداد توزیع شد غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد

غلامرضا زارعی مدیر دفتر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: بر اساس ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است طبق معرفی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری برخی نهاد‌ها به مادران باردار، شیرده و دارای کودک زیر پنج سال سبد تغذیه و بسته بهداشتی رایگان را به صورت ماهانه اختصاص دهد.

او افزود: بر همین اساس شارژ اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود ۶ میلیون ریال برای مادران دارای فرزند شیرخوار شامل ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۱۱۰ نفر از سه دهک اول درآمدی انجام شده است.

مدیر دفتر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: به منظور حمایت از مادران ایرانی در فرزندآوری و حرکت به سوی جوانی جمعیت، بسته‌های غذایی و بهداشتی به مادران دارای فرزند شیرخوار (زیر ۲ سال) در بستر کالابرگ الکترونیکی اختصاص یافته است.

زارعی بیان کرد: ۱۶ هزار و ۵۷۱ شعبه فروشگاه زنجیره‌ای و خرد در استان خراسان رضوی آماده عرضه بسته‌های غذایی و بهداشتی ویژه مادران دارای فرزند شیرخوار و زیر پنج سال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • پتروشیمی‌ها از ورزش استان بوشهر نیز حمایت کنند
  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی