Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی نابینایان و کم بینایان هرمزگان برای انتخاب رییس هیات استان در سالن نشست‌های اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و از مجموع ۱۵ رای اعضای این مجمع، ۱۴ رای به محمد جاودان تنها کاندیدای این دوره از مجمع تعلق گرفت و یک رای نیز ممتنع اعلام شد.  

بر این اساس محمد جاودان روز چهارشنبه باکسب ۱۴ رای به مدت ۴ سال سکان هیات نابینایان و کم بینایان استان را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات نابینایان و کم بینایان هرمزگان در ادامه این نشست از این هیات به عنوان خانواده عیال‌وار نام برد که در رشته‌های مختلف آقایان و بانوان فعالیت دارند.

محمد جاودان افزود: از سال ۹۴ که این هیات را به دست گرفته‌ام تنها ۳ مربی و یک داور در استان فعالیت داشتند که درحال حاضر این تعداد به ۱۸ مربی و داور افزایش یافته و ۱۷۵ ورزشکار بیمه شده و ۱۰۰ نفر نیز ورزشکار غیربیمه عضو هیات نابینایان و کم بینایان استان هرمزگان هستند.

وی، راه‌اندازی هیات‌های میناب، رودان در همین مدت اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری و مسابقات داخلی استان و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف را از جمله فعالیت‌های هیات نابینایان و کم بینایان هرمزگان استان ذکر کرد.

رییس هیات نابینایان و کم بینایان هرمزگان از جمله مشکلات این هیات به پراکندگی مربیان و ورزشکاران و کمبود امکانات از جمله سالن های ورزشی اشاره کرد و خواستار در اختیار گذاشتن زمینی مناسب از سوی اداره کل ورزش و جوانان برای ساخت سالن‌های ورزشی شد.

محمودرضا امیاری، مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در راستی این پیشنهاد گفت: در اختیار قرادادن زمینی مناسب برای ساخت و ساز سالن‌های چند منظوره هیات نابینایان و کم بینایان استان نیاز به پیگیری و همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله استانداری و مسکن و شهرسازی دارد.

برچسب‌ها فدراسیون های ورزشی فدراسیون نابینایان هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون های ورزشی فدراسیون نابینایان هرمزگان فدراسیون های ورزشی فدراسیون نابینایان هرمزگان رییس هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • رییس عدلیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین