Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@03:34:07 GMT

اقدامات بهزیستی در خصوص جمع آوری زکات فطریه

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۲۲۴۰

خبرگزاری میزان- معاون امور مشارکتهای مردمی، موسسات غیر دولتی و توانمند سازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور، اقدامات این سازمان در خصوص جمع آوری زکات فطریه سال ۹۹ در سراسر کشور را تشریح کرد. تاریخ انتشار: 17:00 - 31 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۲۲۶۰۰

خبرگزاری میزان- ذالفقار یزدانمهر با اشاره به اینکه هر ساله به منظور بهره­ مندی از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان اقدامات گوناگونی جهت جذب مشارکت‌های مردمی از سوی سازمان بهزیستی صورت می‌گیرد گفت: بر اساس نظر آیات عظام، سازمان بهزیستی می­تواند با جمع­ آوری زکات فطریه به صورت عام و خاص و همچنین کفاره بخش کوچکی از مشکلات مددجویان خود را برطرف کند، از این رو دفتر مشارکت‌های مردمی این سازمان با پیگیری مستمر به صورت یکپارچه و هماهنگ با استان­ها و با هماهنگی دبیرخانه شورای عالی ذکات در سراسر کشور، اقدامات متعددی انجام می­دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهم این اقدامات اشاره کرد و افزود: ارسال بخشنامه، پیگیری حل مشکلات نصب صندوق توسط سازمان در مراکز شهری، هماهنگی و پیگیری بحث تبلیغات واطلاع­رسانی مثل؛ طراحی پوستر، طراحی لیبل صندوق­های جمع ­آوری زکات فطریه، طراحی استند، موشن گرافی، انجام تبلیغات در شبکه­های مجازی و ... از جمله اقدامات مهم این دفتر بود.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد اجرای مجدد طرح ترافیک در تهران

یزدانمهر همچنین، هماهنگی و پیگیری افزایش مجوز‌های استقرار صندوق­های جمع آوری فطریه در؛ نماز عید فطر، مساجد (طبق هماهنگی با ستاد امور مساجد و تفاهم میان هیأت امنای مساجد کشور با ادارات بهزیستی)، مراکز پرتردد شهر، مراکز بهزیستی و بانک­ها و مؤسسات را از دیگر اقدامات دفتر مشارکت‌های مردمی ذکر کرد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهزیستی فطریه آوری زکات فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۲۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین "طهماسبی" در دیدار فرمانده انتظامی استان یزد با تاکید بر مبارزه با سرقت گفت: از اقدامات ماموران پلیس در خصوص مقابله با جرایم و کاهش آسیب‌های اجتماعی تشکر می‌کنم.


وی ضمن تاکید بر مقابله با جرایم، خاطرنشان کرد: دیگر سازمان‌های مسئول باید در خصوص مبارزه با سرقت و موادمخدر کمک کار پلیس باشند.
وی با تاکید بر ارتقای انگیزه کارکنان پلیس در خصوص ماموریت‌های محوله افزود: پایش تصویری استان یزد باید تکمیل و به روز شود تا نتایج بهتری را به دست آوریم.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: نهاد‌های امنیتی باید تلاش کنند تا در خصوص ارتقای امنیت و احساس امنیت شهروندان اقدامات موثری را انجام دهند.


همچنین در این دیدار سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی گفت: در بحث سرقت‌ها که دغدغه مردم هست روند کاهشی را شاهد هستیم البته موضوعات مختلفی در سرقت نقش دارد.


وی بحث اعتیاد را نیز از عوامل مهم بروز سرقت‌های خرد دانست و افزود: پلیس یزد جمع آوری معتادان متجاهر را در دستور کار قرار داده و در هر مقطعی که معتادان ولگرد جمع آوری شدند شاهد کاهش سرقت نیز بوده ایم.


وی خواستار افزایش ظرفیت کمپ‌های ماده ۱۶ برای نگهداری معتادان متجاهر شد و گفت: طرح پابند الکتریکی از دیگر موارد مثبتی بوده که در استان اجرا شده و نتایج خوبی را در پی داشته است.


فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس راه استان یزد در ۲ سال متوالی کاهش جانباختگان حوادث رانندگی در محور‌های مواصلاتی را داشته و رتبه برتر کشور در این خصوص را کسب کرده است.


سردار بهدانی فرد یادآور شد: از همکاری خوب مسئولان دستگاه قضایی با پلیس استان یزد تشکر می‌کنم؛ چراکه این موضوع باعث ایجاد امنیت مطلوب در استان شده است.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۵ در خصوص افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع آوری آب های سطحی
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • اقدامات هیئت امنای با تجربه؛ جهش خوبی برای احیای موقوفات
  • مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان