Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: رژیم صهیونیستی در هیچ نقطه از فلسطین اشغالی از موشک‌های مقاومت در امان نیست و گنبد آهنی هم دیگر نمی‌تواند جان آنان را حفظ کند.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیرامون اهمیت روز جهانی قدس، اظهار داشت: موضوع بحر تا نهر که صهیونیست‌ها با دو خط آبی بر روی پرچم خود به آن اشاره دارند، در حال حاضر به دیوارکشی‌های شهرک‌های صهیونیستی تبدیل‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در هیچ نقطه از فلسطین اشغالی، از موشک‌های مقاومت در امان نیست و گنبد آهنی هم دیگر نمی‌تواند جان آنان را حفظ کند.

شاکری با بیان اینکه دست‌های رژیم صهیونیستی به خون ۱۷ هزار شهید هموطنمان آلوده است، بیان داشت: این رژیم با حمایت از منافقین در کشورمان، شهادت تنی چند از دانشمندان هسته‌ای و حمایت از گروه‌های تکفیری علی‌الخصوص داعش، کارنامه بسیار سیاهی را برای خود رقم‌زده است.

وی افزود: در هیچ نقطه‌ای از دنیا، سابقه ندارد که افرادی با خرید ۵ درصد از خاک یک کشور، ۹۵ درصد دیگر را غصب کنند و این تجاوز آشکار با حمایت آمریکا، انگلیس و شوروی صورت گرفت. متأسفانه این تجاوز، بدعتی در جهان بود که افراد ظالم با اعمال ظلم می‌توانند خواسته‌های نامشروع خود را محقق کنند.

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید گفتمان ضد صهیونیستی در جهان شکل بگیرد، گفت: برای اینکه گفتمان شاخصی شکل بگیرد، باید در قالب لغات کوتاه اما تأثیرگذار بیان شود؛ حضرت امام خمینی (ره) در این امر بسیار توانمند بود و امروز بعد از گذشت چندین سال، با شنیدن عنوان شیطان بزرگ، مستقیماً آمریکا جنایتکار در ذهن‌ها تداعی می‌شود.

وی ادامه داد: عنوان‌های تأثیرگذار، طیف وسیعی از مردم جامعه اسلامی و جامعه جهانی را می‌تواند تحت تأثیر خود قرار دهد. همواره نام رژیم صهیونیستی در افکار عمومی با واژه «نکبت» و «انزجار» پیوندی ناگسستنی دارد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احمدی روشن داعش فلسطین قدس شریف موشک رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز (یکشنبه) پس از اقامه نماز ظهر همزمان با تجمع سراسری دانشگاهیان، اساتید و دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت از مردم غزه و خیزش دانشجویان آمریکا که به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخته اند در محوطه این دانشگاه تجمع می‌کنند.

در این تجمع که اعضا هیئت‌علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه شهید باهنر کرمان حضور داشتند، دانشجویان علاوه بر حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید را محکوم کرده و شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را فریاد زدند.

کد خبر 6091234

دیگر خبرها

  • قول نتانیاهو به بن گویر برای حمله به رفح
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • ترور برای بقا
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • ویژگی‌های «عملیات وعده صادق» چه بود؟
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر