Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@09:19:14 GMT

سیستم ایمنی بدن خود را با این نوشیدنی افزایش دهید

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۳۵۹۴

سیستم ایمنی بدن خود را با این نوشیدنی افزایش دهید

علاوه بر رعایت بهداشت و حفظ فاصله اجتماعی، بهترین کاری که می‌توان برای تقویت سیستم ایمنی انجام داد مصرف غذاهای سالم و مغذی است تا اگر به هر دلیلی با ویروس در تماس بودید، بدن‌تان قادر به مقابله با آن باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ غذاها و نوشیدنی‌های مختلفی ممکن است به تقویت ایمنی و مبارزه با باکتری‌ها و ویروس‌های بیماری‌زا کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کمال تعجب، نوشیدن آب نیز می‌تواند به تقویت ایمنی بدن کمک زیادی کند. 

در ادامه مطلبی درباره اهمیت آب برای تقویت سیستم ایمنی بدن آورده شده است:

اهمیت و ضرورت آب:

آب از عناصر اصلی و ضروری برای حفظ حیات است که مواد مغذی و مواد معدنی را به قسمت‌های مختلف بدن منتقل کرده و سموم و مواد دفعی را خارج می‌کند.

جدا از این‌ها، آب به تنظیم دمای بدن نیز کمک می‌کند.

آب و ایمنی:

به طور کلی هنگامی که فردی مریض می‌شود یا تب می‌کند، توصیه می‌شود بدن خود را هیدراته نگه دارد، زیرا آب به بدن کمک می‌کند تا به طور طبیعی سموم و باکتری‌های ایجادکننده بیماری را از بین ببرد.

آب هم‌چنین به انتقال اکسیژن به سلول‌های مختلف بدن کمک می‌کند که به نوبه خود عملکرد صحیح بدن را بهبود می‌بخشد.

توصیه می‌شود افراد روزانه دست‌کم دو لیتر آب بنوشند تا سالم و سرحال بمانند. در زمان بیماری باید سعی کنید میزان مصرف آب خود را افزایش دهید.

آب آشامیدنی ساده بهترین گزینه است اما اگر نوشیدن هشت لیوان آب را در روز برای شما دشوار است، می‌توانید ترکیب آب و لیموی تازه یا نعنا را نیز امتحان کنید. این ترکیب‌ها نیز به همان اندازه آب آشامیدنی برای سلامتی مفید هستند.

آب و لیمو:

مقدار زیاد ویتامین سی، فولات و پتاسیم موجود در لیمو نیز می‌تواند در کنار آب به تقویت ایمنی بدن کمک کند. شروع روز با ترکیب یک لیوان آب گرم و آب لیمو می‌تواند فواید زیادی برای سلامتی به همراه داشته باشد.

آب و نعنا:

نعنا گیاهی با ارزش است که در داروهای آیورودا (طب سنتی هند) نقش مهمی دارد. خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدان نعنا به جلوگیری از فعالیت رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند. این امر می‌تواند به سم‌زدایی بدن کمک کند و حتی برای پوست نیز مفید است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پوست سیستم ایمنی سیستم ایمنی بدن ویتامین ویروس ایمنی بدن بدن کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۳۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ای به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به مدت شش ماه آغاز شد که این پروژه در راستای تسهیل در عبورومرور و ایمنی بالاتر برای شهروندان در خروجی شهر اصفهان به سمت تهران بوده‌ است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با اظهار کرد: پس از احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که برای تسریع در عبور و مرور شهروندان احداث شده، این پروژه به دلیل تردد بالا، عرض کم ترافیکی موجود در خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم و حوادث ایجاد شده در این مسیر آغاز و در حال اجراست.

وی افزود: ۳۰ درصد ردیف اعتباری برای تعریض، ساماندهی و ایمن‌سازی خروج میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم در ۱۴۰۲ اختصاص داده شد و عملیات اجرایی آن نیز در ماه‌های پایانی سال قبل آغاز گردید و ۷۰ درصد بودجه آن در سال جاری تأمین اعتبار گردید.

سلطان‌آقایی با اشاره به تأثیرگذاری این پروژه در منطقه و شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تأثیرات این پروژه کاهش آلودگی هوا و تسهیل ترافیک به‌دلیل روان‌سازی ترددها است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح منطقه خاطر نشان کرد: امسال بودجه عمرانی منطقه بیش از ۳۰ درصد افزایش و هم اکنون در حال تکمیل پروژه‌های قبلی و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های جدید هستیم.

کد خبر 747753

دیگر خبرها

  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • برای افزایش هوش این پنج ماده غذایی را مصرف کنید
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود