Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌زمان با سی و هشتمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی مدرسه عالی مهارتی چرم و کفش دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز کلید خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در تبریز از تأسیس مدرسه عالی مهارتی چرم و کفش این دانشگاه در سال جهش تولید خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه حل مسئله ملی است گفت: این دانشگاه در سالی که گذشت در زمینه سرای نوآوری کفش و چرم و تأسیس مرکز تحقیقات چرم و کفش و طرح پایش کفش و چرم فعالیت‌های متعددی انجام داده است .ان شاالله امسال در راستای منویات مقام معظم رهبری رونق تولید کفش که یک مسئله استانی و ملی است؛ پیشتاز خواهیم بود.

وی رشته‌های مدرسه عالی مهارتی چرم و کفش برشمرد و گفت: کلیه مهارت‌های مربوط صنعت چرم و کفش مانند ساخت و دوخت چرم ، طراحی و قالب‌سازی و پستهاسازی انواع کفش‌های زنانه ، مردانه ،پوتین ،چکمه ، ورزشی ،صندل و ماکاسین، آموزش مهارت‌های مدیریتی و فروش و بازاریابی و حسابداری بهای تمام شده محصول از جمله رشته‌های آموزشی این مدرسه مهارتی است.

وی با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی این مدرسه صرفاً کوتاه‌مدت و میان‌مدت مهارتی خواهد بود ؛افزود: این دوره‌ها با استفاده از آخرین متد آموزشی روز دنیا و بهترین دستگاه‌ها و با بهره‌مندی از حضور اساتید برجسته و مجرب کشور برگزار خواهد شد و محدودیتی برای برگزاری دوره‌ها در واحدهای تولیدی و صنعتی وجود نخواهد داشت .

جوانپور تصریح کرد:سرفصل‌های استاندار آموزشی تعیین شده برای دوره‌ها مطابق آخرین استانداردهای بین‌المللی و با تأکید به برند ملی و بومی چرم و کفش اصیل تبریز می‌باشد.

وی افزود:این مدرسه به همت دانشگاه آزاد اسلامی و همیاری اهالی صنعت چرم و کفش بنا نهاده شده است که دوره‌های کارورزی، کاربنیان و کارآفرینی به صورت پیشرفته برگزار خواهد کرد.در پایان هر دوره گواهی معتبر آموزشی مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز ارائه خواهد شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جاری، پذیرای حداقل 1200 نفر از داوطلبین می‌باشیم و رده‌های مهارتی از اول تیرماه سال جاری برگزار می‌گردد.
وی تأکید کرد برای ثبت‌نام در این مدرسه مهارتی محدودیت سنی و تحصیلاتی وجود ندارد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی تبریز عزیز جوانپور چرم و کفش مدرسه عالی مهارتی چرم و کفش دانشگاه آزاد اسلامی دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۳۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حضور تیم‌هایی از واحد‌های دانشگاهی بروجرد، اراک، همدان و سنندج برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد متشکل از عباس نقوی، سیدحسین موسوی، محسن ظفری و هادی چنور در این مسابقات شرکت کرده بود که در پایان تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک به مقام نخست رسید و تیم‌های بروجرد و سنندج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش انفرادی این مسابقات عباس نقوی از واحد بروجرد به مقام دوم رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند