Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-05@02:06:43 GMT

نصرالله: روز قدس میراث مبارک امام خمینی (ره) بود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۴۵۰۵

به گزارش فارس، دبیرکل حزب‌الله لبنان اقدام امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه رمضان به روز جهانی قدس را اقدامی مبارک و میراث ایشان برای جهان اسلام دانست.

او گفت که امام خمینی با اعلام روز جهانی قدس در ایران نشان داد که این کشور به مسئله فلسطین و جهاد برای آزادسازی آن و عدم فراموشی آن همواره پایبند بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسن نصرالله اقدام برخی از کشورها در تلاش برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی صورت واقعی امت اسلام نبوده است؛ بلکه ان کشورها و افراد پیشتر موضع ضعیفی در این بار داشته و امروز چهره واقعی خود در برابر فلسطین را نشان می‌دهند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که صحنه واقعی در فلسطین اشغالی را مقامات صهیونیست نشان می‌دهند که با شکست متحدان خودشان در چند جبهه منطقه ناامید شده‌اند.

او با بیان اینکه همه فتنه‌ها و توطئه‌ها برای پاره پاره کردن ما مسلمانان به شکست منتهی شده است اظهار داشت که  ارتباط و تماس بین مسلمانان تأکیدی است بر این که تلاش‌ها برای به انزوا کشاندن فلسطین و مسئله آن نیز شکست خورده است.

سید حسن نصرالله گفت که حزب‌الله قاطعانه به آرمان فلسطین ملزم بوده و همواره در کنار مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت در این مسیر (آزادسازی فلسطین) حرکت خواهد کرد.

سید حسن نصر الله شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه را شهید واقعی قدس خواند و گفت که روز جهانی قدس امسال یکی از حامیان و جهادگران خود را از دست داده است. 

او گفت: «امسال حاج قاسم سلیمانی، شهید قدس که یکی از ارکان مقاومت در منطقه بود، در بین ما نیست. او شهید بزرگ قدس است و ما راه او را ادامه خواهیم داد و به او قول می‌دهیم که آرزوهایش را محقق کنیم و در این مسیر گام خواهیم برداشت و همانند گذشته در جبهه‌ها حضور خواهیم داشت».

سید حسن نصرالله ادامه داد: «ما همه تلاش خود را می‌کنیم، موانع را برمیداریم، با هم متحد می‌شویم، ابراز همبستگی می‌کنیم و شرایط را فراهم می‌کنیم. ما امروز همه زمینه‌ها را برای تحقق آن روز فراهم می‌کنیم؛ روزی که خواهد آمد و ما در آن روز خدا بخواهد، باهم در قدس و در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند».

سید حسن نصر الله با بیان اینکه ما امروز به قدس و آزادسازی آن نزدیکتر هستیم، تأکید کرد که حزب الله قاطعانه به مسئله فلسطین پایبند خواهد بود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: حزب الله سید حسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم

هاشمی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاتم از بهره برداری پنل‌های خورشیدی ۵ کیلوواتی در منزل ۶۷ مددجوی روستایی تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال۱۴۰۳ خبر داد

وی اظهار داشت: ۱۲۰ پنل خورشیدی درشهرستان خاتم ازابتدای سالجاری د رحال نصب است که ۶۷پنل درروستای بختیاری نصب می‌شود.

هاشمی پور ادامه داد: طرح تولید برق خورشیدی با هدف ایجاد اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) که هیچ منبع درآمد یا توان اشتغال ندارند، اجرا می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هرات گفت: این پنل‌ها باپرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۱۵۰میلیون تومان بابازپرداخت هفت ساله است که هر پنل خورشیدی توانایی تولید ۵ کیلو وات در ساعت برق را دارد.

وی بیان کرد: در این طرح پس از نصب پنل ورود انرژی برق تولیدی به مدار، به طور متوسط در سال اول دو میلیون تومان و بعد از ۵ سال تا پنج میلیون تومان برای هر خانوار درآمد دارد.

هاشمی افزود: اجرای این پروژه‌ها به لحاظ فیزیکی فعالیت سختی برای مددجو ندارد و تنها باید افراد در حفظ و نگهداری آن دقت کافی را داشته باشند و به تمامی افراد بهره‌مند از طرح، آموزش لازم داده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • حماسه «وعده صادق» نیازمند تبیین و روایتگری است
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند
  • نامه رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم