Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:46:20 GMT

قدس از مسایل اساسی در مکتب وحی و انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۴۶۱۷

قدس از مسایل اساسی در مکتب وحی و انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در دومین شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری، قدس را پیوند خورده با مکتب انبیاء اعلام و تاکید کرد: متاسفانه قدس اکنون به دست گروهی صهیونیست نژاد پرست با افکار منحرف افتاده است.

وی افزود: صهیونیست جهانی امروز قدس را به اسارت گرفته و نجات آن از دست گروه ظالم صهیونیست، برای مسلمانان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکونام تصریح کرد: امام خمینی (ره) پرچم قدس را در انقلاب اسلامی بلند کردند و قدرت الهی را امام راحل، انقلاب اسلامی و رزمندگان به نمایش گذاشتند.

وی یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران و قدرت پروردگار، پوچ بودن قدرت پوشالی صهیونیست‌ها در جهان ثابت شده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به‌زودی شاهد نابودی صهیونیست‌ها خواهیم شد.

وی با اشاره به شرایط خاص سال‌جاری برای برگزاری راهپیمایی روز قدس در کشور گفت: امسال تریبون این روز جهانی در دست مقام معظم رهبری و بسیار متفاوت‌تر و اثر گذارتر از سال‌های قبل است.

نکونام تاکید کرد: مومنان، انقلابی‌ها و دل‌شکستگان مسلمان و غیرمسلمان در ایران و خارج، منتظر بیانات مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس هستند.

وی با اشاره به هراس استکبار جهانی از بیانات مقام معظم رهبری در روز قدس سال‌جاری افزود: آثار این روز جهانی، امسال به مراتب بیشتر از سال‌های قبل و حتی اثر گذارتر از حضور گسترده و جمعیت‌های خیابانی مردم است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: نماز عید سعید فطر امسال در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار نخواهد شد و تنها در برخی مساجد به‌ صورت بسیار محدود با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: زکات فطره هر فرد در سال‌جاری سه کیلوگرم از قوت قالب و یا ۱۰۰ هزار ریال اعلام شده است.

نکونام اظهار داشت: جمع‌آوری متمرکز زکات فطره، توجه به تمامی نیازمندان و شناسایی افرادی که زیرمجموعه و زیرپوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند مورد توجه مسوولان مرتبط باشد.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) نباید زکات فطره جمع‌آوری شده را فقط به افراد زیرپوشش خود بدهد بلکه بایستی به تمامی نیازمندان اختصاص دهد.

به گزارش ایرنا، سال گذشته ۲۳ میلیارد ریال زکات فطره به‌صورت متمرکز جع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: کمک‌های مردم، هیات مذهبی، مساجد، دانشگاه‌ها و مراکز مختلف در رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه فراوان و مطلوب بود.

وی افزود: بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم جامعه بعد از ماه مبارک رمضان نمایان می‌شود که اندیشیدن تدابیر و اعمال مدیریت برای کترل و رفع آن ضروری است.

نکونام تصریح کرد: رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه و شناسایی تمامی نیازمندان با هدف کمک‌رسانی به آنان در شرایط سخت، مستمر و مورد توجه مسوولان باشد.

وی با اشاره به شهادت ناوگان یکم جعفر کوهی‌فایق دهکردی در حادثه کنارک یادآور شد: مراسم تشییع پیکر پاک و خاک‌سپاری این شهید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در نهایت احترام برگزار شود.

به گزارش ایرنا، مراسم تشییع پیکر پاک ناوگان یکم جعفر کوهی‌فایق دهکردی ساعت ۸ صبح پنجشنبه یکم خردادماه سال‌جاری از مقابل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تا میدان دانش شهرکرد برگزار و سپس در گلزار شهدای مرکز چهارمحال و بختیاری به خاک سپرده خواهد شد.

شناور پشتیبانی سبک کنارک، روز دوشنبه ۲۲ اردی‌بهشت‌ماه سال‌جاری دچار حادثه شد و ۱۹ تن از کارکنان فداکار آن به فیض عظیم شهادت نائل آمدند، در اثر این حادثه ۱۵ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

یکی از این شهدا ناوگان یکم جعفر کوهی‌فایق دهکردی اهل شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری است.

آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) به نام روز قدس نام‌گذاری شد.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری قدس محمدعلی نکونام پروندهٔ خبری روز قدس در ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری قدس ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری قدس چهارمحال و بختیاری انقلاب اسلامی امام خمینی زکات فطره سال جاری روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان