Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@14:36:24 GMT

قدردانی از زحمات رئیس مجلس شورای اسلامی

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۴۷۹۷

آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید و فرمانده کل ارتش با صدور پیام از خدمات فراوان وی در سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی، تکریم و قدردانی کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس، آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی خطاب به آقای لاریجانی، رییس قوه مقننه از خدمات فراوان وی در سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی، تکریم و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب آقای دکتر علی لاریجانی دامت توفیقاته

امروز خدمت به مردم و این نظام ولایی اسلامی توفیق بزرگی از جانب پروردگار متعال محسوب می‌گردد.

جنابعالی الحمدلله از جمله شخصیت‌هایی می‌باشید که خداوند متعال این توفیق را به شما عنایت کرده است و ۳ دوره نمایندگی از طرف مردم شریف استان قم و مدیریت مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشته اید و خدمات فراوانی را به انجام رسانده اید و از آنجا که تربیت شده بیت فقه و فقاهت می‌باشید و این خود یک مزیت مهمی است امیدوارم در آینده نیز با توجه به فکر و فرهنگ و شایستگی و مدیریت مخصوصی که دارید برای جامعه و نظام اسلامی منشا خدمات باشید.

۱۳۹۹/۲/۳۱
حسین نوری همدانی


همچنین فرمانده کل ارتش با صدور پیامی سوابق رئیس مجلس شورای اسلامی را در تاریخ انقلاب اسلامی؛ نعمتی درخشان و فراموش ناشدنی و سه دوره حضور وی در راس مجلس را مایه امید و تکیه گاه همگان توصیف و از حمایت‌ها و هدایت‌های وی تشکر کرد.

متن پیام سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به شرح زیر است:

"مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ"
جناب آقای دکتر علی لاریجانی
رییس مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم

خداوند بزرگ به حضرتعالی که از خاندان علم و تقوا و از مفاخر کشور هستید، توفیق داد تا سابقه‌ای درخشان و فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی بر جا گذارید.
نعمت وجود جنابعالی در راس مجلس شورای اسلامی، تکیه گاه و مایه امید همگان از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

اینجانب از این بابت خداوند بزرگ را شکر می‌کنم و از حضرتعالی به خاطر همه حمایت‌ها و هدایت ها، از طرف آحاد رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌نمایم.
از درگاه ایزد منان عزت، سلامتی و توفیق روزافزون شما را که سرمایه ملی هستید، تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قدردانی زحمات رئیس مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی