Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم پیرامون بازگشایی آستان‌های مقدس بعد از عید فطر گفت: رواق‌ها و خود حرم مطهر حضرت معصومه(س) همچنان تعطیل است اما زائران می‌توانند سه ساعت صبح و سه ساعت عصر اقدام به زیارت در صحن‌ها کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان در سالن جلسات کرامت استانداری، نحوه فعالیت بازار روزها را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: در تمام تصمیم‌گیری‌ها تابع متخصصان امر و حوزه سلامت بهداشت بوده و هستیم، اما باید دانشگاه علوم پزشکی پروتکل‌هایی را آماده کرده و اگر برخی اقشار و صنوف قابلیت بازگشایی دارند را اعلام کنند که بر اساس این ملاحظات تصمیمات گرفته‌شده و اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم با بیان اینکه مردم در لیالی قدر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مراسمات را برگزار کردند، تاکید کرد: لازم می‌دانیم که از همشهریان خوب به دلیل رعایت این پروتکل‌ها قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه در روز قدس امسال راهپیمایی نخواهیم داشت، ابراز کرد: مقام معظم رهبری در روز جمعه برنامه تلویزیونی خواهند داشت و پیامشان به صورت مجازی به کل رسانه‌ها منتقل می‌شود، انتظار داریم همه شهروندان از فرمایشات ایشان استفاده کنند.

سرمست پیرامون بازگشایی آستان‌های مقدس بعد از عید فطر گفت: رواق‌ها و خود حرم مطهر حضرت معصومه(س) همچنان تعطیل است اما زائران می‌توانند سه ساعت صبح و سه ساعت عصر اقدام به زیارت در صحن‌ها کنند.

همچنین در این جلسه قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: با بازگشایی آستان‌های مقدس ممکن است ازدحام در ورود و خروج زائران به وجود آید که این ازدحام نافی رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، باید تولیت‌ها اختیار مدیریت این کار را داشته باشند که هم ازدحام نشود و هم مشکلی برای زوار به وجود نیاید.

محمدکاظم پورامینی افزود: عموماً زوار در شب به مسجد مقدس جمکران می‌آیند بنابراین پیشنهاد می‌دهیم که زوار در ساعاتی از شب به مسجد بیایند، همچنین در گیت‌ها بازرسی بدنی انجام می‌دهیم در اسفندماه موارد متعددی داشتیم که انتقال ویروس صورت گرفته‌شده بود بنابراین از ستاد مبارزه به کرونا می‌خواهیم که ملاحظاتی را در این خصوص داشته باشند.

لینک کوتاه: asriran.com/0033o0

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قم حرم حضرت معصومه جمکران پروتکل ها سه ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود

ایسنا/فارس فرمانده سپاه شهرستان کازرون از برگزاری پیش کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۵ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر گفت: پیش کنگره سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس همراه با یادواره شهدای گردان حضرت زینب(س) در شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: گردان پیروز حضرت زینب(س) لشکر ۱۹فجر در عملیات مختلف در هشت سال دفاع مقدس ایفای ماموریت کرده است که در این راه قریب به یک‌صد شهید تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

فرمانده سپاه کازرون تصریح کرد: پیش کنگره سرداران، امیران و ۱۵هزار شهید استان فارس با برگزاری یادواره شهدای گردان حضرت زینب(س) فردا پنج‌شنبه، ۶ اردیبهشت‌ماه در کانون شهید عسکری شهرستان کازرون بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی ظهراب قنبری، فرمانده لشکر عملیاتی ۱۹ فجر و روایتگری فرماندهان گردان در دوران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت