Web Analytics Made Easy - Statcounter

قسمت های جدید مسابقه تلویزیونی «میدون» با معرفی شش کسب و کار جدید یکم و دوم خرداد از شبکه سه پخش می شود و بازسازی بخش های آسیب دیده دکور همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در قسمت های 53 و 54 مسابقه تلویزیونی «میدون» شش کسب و کار در حوزه هایی از جمله بازیافت، زنبور داری، آتش نشانی، تاکسیرانی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. معرفی می شوند. 

این مسابقه که در فرصت تعطیلی یک هفته ای به دلیل تقارن با شب های قدر، جریان بازسازی بخش های سوخته دکور خود را آغاز کرده است، شش کسب و کار فناورانه جدید را در قسمت های پیش رو به مخاطبان معرفی می کند.

مرتضی عرب نیا در زمینه بازیافت مشتقات نفتی، علیرضا خاکسار کلانی در حوزه زنبورداری و کندوسپاری، عباس انصاری درباره تولید پودر آتش نشانی و مسعود کبورانی درباره تاکسی بورد طرح های خود را در دو قسمت این هفته «میدون» مقابل داوران شرح می دهند. همچنین حسین همازاده درباره ایجاد یک مزرعه گردشگری توضیح داده و مرضیه خانی ایده ای را درباره ضدلغزش سطوح را معرفی می کند.

قسمت های جدید مسابقه تلویزیونی «میدون» پنجشنبه و جمعه یکم و دوم خرداد بعد از اخبار 22 شبکه سه سیما روی آنتن می روند.

«میدون» مسابقه ای در حوزه کارآفرینی و معرفی کسب و کارها و مشاغل جدید است که به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی در گروه اجتماعی شبکه سه سیما تهیه و تولید می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازیافت کسب و کار شبکه سوم سیما مسابقه تلویزیونی میدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از فردا پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود، با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه، 7 اردیبهشت‌ماه ساعت 23 روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.

سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل و آقای قاضی تا هشت‌پا و رویان

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • اصفهان، اقلیم معناست
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم