Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی  سایپا؛ باشگاه سایپا با هدف حفظ سلامت بازیکنان و شروع تمرینات ورزشی تیم فوتبال بزرگسالان، جهت حضور در رقابت های لیگ برتر، اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار داد.

با اعلام رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران، تیم ها از ۳ خردادماه ۹۹ می توانند تمرینات گروهی خود را جهت ادامه مسابقات جام نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران آغاز نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه سایپا نیز با رعایت تمامی بخشنامه های فدراسیون فوتبال، سعی در ارزش نهادن به حفظ سلامت بازیکنان و همچنین رعایت دستورالعمل ها، از انجام هرگونه تمرین گروهی تا به امروز اجتناب ورزید.

حال با اعلام رسمی مجوز شروع تمرینات از سوی سازمانی مربوطه، این باشگاه برای انجام شروع تمرینات گروهی اقدامات لازم همچون ضدعفونی کردن تمامی محل های حضور ورزشکاران و آماده سازی زمین چمن تمرین و همچنین انجام آزمایش های تاکید شده از بازیکنان و رعایت تمامی پروتکل ها را دستور کار خود قرار داده است.

شاگردان ابراهیم صادقی، امروز پنج شنبه ۱ خردادماه در محل باشگاه سایپا به انجام تست کرونا خواهند پرداخت.

همچنین تمرینات تیم سایپا از روز شنبه، سوم خردادماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق وبگاه فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گروه خودروسازی سایپا از امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است.

این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

تنها متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفاً در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع ایسنا

کد خبر 747540

دیگر خبرها

  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)