Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، وزیر دفاع ونزوئلا اعلام کرد که ارتش این کشور تانکرهای حامل بنزین ایران را زمانی که وارد منطقه ویژه اقتصادی ونزوئلا شوند اسکورت خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، «ولادیمیر پادرینو» وزیر دفاع ونزوئلا که در یک مصاحبه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود که ارتش ونزوئلا با اسکورت تانکرهای حامل بنزین ایران از آنها استقبال کرده و از مردم ایران برای همبستگی و همکاری با ونزوئلا قدردانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت که دولت ونزوئلا ار تماس با «امیر حاتمی» وزیر دفاع ایران است.

در پی انتشار گزارش‌هایی مبنی بر تهدید مقامات دولت آمریکا به ایجاد مزاحمت برای تانکرهای حامل سوخت ایران به مقصد ونزوئلا، در هفته‌ای که گذشت، سفیر سوئیس در تهران روز یکشنبه توسط سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران احضار شد و عراقچی در این احضار به مقامات آمریکایی هشدار داد: هرگونه تهدید علیه نفتکش های ایرانی با واکنش فوری و قاطع ایران مواجه خواهد شد و دولت آمریکا مسئول عواقب آن خواهد بود. 

از سوی دیگر محمدجواد ظریف وزیر خارجه نیز نامه‌ای هشدارآمیز به دبیرکل سازمان ملل نوشت.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه نیز روز دوشنبه در نشستی خبری با بیان اینکه توصیه‌های لازم به آمریکایی‌ها درباره کشتی‌های ایرانی داده شده، تصریح کرد: امیدواریم آمریکایی‌ها دست به کار احمقانه‌ای نزنند، چون قطعا با پاسخ ایران مواجه خواهند شد.

روز پنجشنبه یک مقام ارشد دولت آمریکا که حاضر به افشای نامش نشد، به خبرگزاری رویترز گفت واشنگتن در حال بررسی اقدامات مناسب برای واکنش نشان دادن به انتقال بنزین توسط ایران به ونزوئلا است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بنزین وزیر دفاع ونزوئلا تانکر حامل سوخت تانکرهای حامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین

به گزارش خبرنگار مهر، مینی پالایشگاه دهدشت تمامی مجوزهای لازم را اخذ کرده است و عصر دوشنبه عصر با حضور منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور کلنگ زنی می‌شود.

احداث مینی پالایشگاه در شهرستان کهگیلویه در نزدیکی دهدشت با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ هزار بشکه بنزین از طرح‌های مهم اقتصادی و اشتغالزایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، با راه اندازی این طرح افزون بر ۵۰۰ نفر شغل در منطقه محروم کهگیلویه ایجاد می‌شود و گردش مالی، ارتقای درآمد و رونق و توسعه اقتصادی از ماحصل اجرای این طرح است.

کد خبر 6091927

دیگر خبرها

  • وزیر نفت: تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • وزیر نفت: تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین