Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق آخرین آمار اعلام شده، تعداد قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا از مرز ۹۴ هزار نفر عبور کرده است. ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۱ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی worldometer""، یک میلیون و 579 هزار و 985 نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد 94 هزار و 181 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین آمار منتشر شده، از مجموع تعداد مبتلایان در آمریکا، تاکنون 365 هزار و 747 نفر توانسته اند با غلبه بر کرونا بهبود یابند.

بیماری ناشی از ویروس کرونا یعنی بیماری «کووید‌ــ‌19» که سازمان بهداشت جهانی (WHO ) آن را بیماری همه‌گیر جهانی اعلام کرده است،‌ تاکنون در بیش از 200 کشور و قلمرو از قاره‌های مختلف جهان شیوع یافته است و ایالات متحده آمریکا بیشترین تعداد مبتلایان و جانباختگان کرونا در جهان را دارد.

پایگاه آماری Worldometer شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان را نیز حدود 4.5 میلیون نفر اعلام کرده است که آمریکا با ثبت بیش از 1.4 میلیون مورد ابتلا به کرونا، از این لحاظ در جهان رکورد دار است.

انتهای پیام

 

 

R1283/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار آمریکا ویروس کرونا اخبار آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان غرب در حال فروپاشی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران آبادان اظهار کرد: تعداد لنج‌ها در آبادان به دلیل سخت گیری‌های بیش از اندازه در زمینه ترخیص کالاهای ملوانی به ۳۰ عدد کاهش یافته و همان تعداد هم با معطلی رو به رو می‌شوند که با توجه به در پیش بودن فصل گرما ممکن است منجر به خسارات مالی و فاسد شدن مواد غذایی شود.

وی با بیان اینکه در سایر بندرهای کشور این مشکل وجود ندارد و در حال حاضر کالاها در حال ورود از سایر بنادر به آبادان است از مسؤولان خواست نسبت به حل مشکل اقدام فوری کنند.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به آمار بالای بیکاری در این شهرستان گفت: رفع این محدودیت‌ها و ایجاد زمینه‌ی تولید برای افراد باید فراهم شود.

وی با تسلیت شهادت امام صادق (ع) بر عمل به توصیه‌ها این حضرت توسط شیعیان و انجام واجبات الهی تاکید کرد و افزود: اقامه نماز در آمریکا نشان داد که فرهنگ دین و انقلاب در حال گسترش و گفتمان غرب در حال فروپاشی است.

خطیب جمعه آبادان با اشاره به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان در پی اعتراض آن‌ها به نسل کشی در غزه گفت: آزادی و حقوق بشر تنها شعارهایی هستند که استکبار بر سر بقیه کشورها می‌کوبند اما خودشان آن را رعایت نمی‌کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی با تبریک روز کارگر هم تصریح کرد: بهبود وضعیت اقتصادی کارگران از وظایف اصلی دولتمردان است.

کد خبر 6095738

دیگر خبرها

  • کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک
  • برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • فشار خون عامل مرگ سالانه ۱۰ میلیون نفر در جهان
  • (اینفوگرافیک) کدام کشور‌ها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردر‌های جهان را دارند؟
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • گفتمان غرب در حال فروپاشی است
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت