Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@14:16:12 GMT

ستاره سرخ‌پوشان به قطر ترانسفر می‌شود+عکس

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۶۲۰۵

ستاره سرخ‌پوشان به قطر ترانسفر می‌شود+عکس

هافبک طراح آرسنال پیشنهاد وسوه انگیزی از لیگ قطر دریافت کرده که هنوز به آن پاسخ نداده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ شاید کمتر کسی فکرش را هم می کرد که فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس برای ستاره آلمانی توپچی‌ها یعنی مسوت اوزیل کابوس‌وار آغاز شود. مشکلات به وجود آمده بین او و سرمربی وقت آرسنال یعنی اونای امری باعث شد که این هافبک آلمانی در ابتدای فصل به یک نیمکت نشین محض تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال با حضور آرتتا شرایط برای این بازیکن ترکیه ای که برای تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 نمایش های درخشانی داشت، تغییر کرد و او طی 10 مسابقه به صورت ثابت برای توپچی ها بازی کرد.

با این حال و با وجود علاقه زیاد آرتتا به سبک بازی اوزیل اما به نظر می رسد که هنوز هم وضعیت آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد. دریافت حقوق هفتگی 350 هزار پوند توسط اوزیل در این شرایط اقتصادی دشوار باعث شده که باشگاه لندنی برای تمدید قرارداد با هافبک آلمانی دچار شک و تردید شود.در این میان حالا نواف الاسیوی خبرنگار مشهور عربستانی ادعا کرده که باشگاه السد با مبلغی نجومی به دنبال جذب ستاره باشگاه آرسنال است. مدیران السد طی سال های گذشته با جذب بازیکنان بزرگی نظیر ژاوی هرناندز و گابی ستاره سال های نه چندان دور بارسلونا و اتلتیکو مادرید خبرساز شده اند و حالا می خواهند ستاره 31 ساله باشگاه آرسنال را برای رسیدن به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا به قطر ببرند. البته باید منتظر ماند و دید واکنش اوزیل که بی شک در صورت جدایی از آرسنال نیز تیم های زیادی خواهان او خواهند بود، به پیشنهاد قطری ها چگونه خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ستاره سرخ پوشان پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار عقب افتاده از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با دریافت پنج گل از حریف در دربی لندن شکست سختی خورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شدند در این بازی خیلی زود و در حالی که تنها چهار دقیقه از شروع این دیدار گذشته بود به گل برسند و از حریف پیش بیفتند اما شرایط می‌توانست برای چلسی با اخراج جکسون بسیار دشوارتر شود که داور تصمیم دیگری گرفت.

این بازیکن خطای شدیدی روی پای تومیاسو انجام داد و در صحنه به خوبی مشخص بود که با استوک کفشش به مچ پای بازیکن حریف ضربه زده است و با وجود اینکه داور یک ضربه آزاد به سود آرسنال اعلام کرد اما حتی کمک داور ویدیویی هم برای اخراج این ستاره چلسی دست به کار نشد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت درباره این صحنه اظهار داشت:« هیچ کدام از ما نمی‌توانستیم باور کنیم که این صحنه حتی توسط کمک داور ویدیویی بررسی هم نشده است. ما باورمان نمی‌شد.

در این فصل صحنه‌های بسیاری به بدی همین صحنه یا حتی کمتر از آن دیده بودیم و شاید با خودمان فکر کنیم که آنها باید اخراج می‌شدند. این خطایی و قوانین باید عوض شوند تا بازیکنان در چنین صحنه‌هایی با کارت قرمز روبرو شوند.»

دیگر خبرها

  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت