Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@00:11:18 GMT

آسفالت ۷۳ هزار مترمربع از معابر سمیرم

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۶۴۲۵

آسفالت ۷۳ هزار مترمربع از معابر سمیرم

شهردار سمیرم با اشاره به وضعیت نا مناسب آسفالت معابر و خیان‌های این شهر، گفت:در سال گذشته بالغ بر ۷۳ هزار مترمربع عملیات آسفالت‌ریزی در کوچه‌ها، خیابان‌های اصلی و ورودی شهر سمیرم انجام شده است.

کوروش صابری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بالغ بر ۸۰۰ متر جدول کاری در سطح شهر سمیرم انجام شده است، اظهار کرد: حدود ۳۰ هزار مترمربع از مبادی ورودی شهر سمیرم زیرسازی و آسفالت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در سال گذشته با اختصاص اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال، حدود ۴۳ هزار متر مربع از کوچه‌ها و خیابان‌های اصلی شهر سمیرم آسفالت شد که ۱۸ هزار مترمربع از این مقدار در خیابان‌های اصلی و ۲۵ هزار مترمربع در کوچه‌ها و معابر فرعی بود.

شهردار سمیرم با بیان اینکه سمیرم از مقاصد گردشگری کشور است، افزود: حفظ محیط زیست، طبیعت و موقعیت گردشگری شهر، از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری است.

صابری با اشاره به طرح شهرداری سمیرم در استفاده از قیرهای عملکردی PG در آسفالت معابر و خیابان‌های این شهر، تاکید کرد: این نوع قیر ماندگاری بیشتری دارد و با محیط زیست سازگارتر است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل‌های اختلاط قیر و ترکیب‌های دانه‌بندی بر اساس شیب معابر، شرایط اقلیمی شهر و نقشه مورد تأیید اداره راه و شهرسازی انجام خواهد شد، عنوان کرد: شش هزار مترمربع عملیات مناسب‌سازی پیاده‌روها و ۷۰۰ متر عملیات سکو چینی در شهر انجام شده است.

کد خبر 423587

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سمیرم شهرستان سمیرم شهردار سمیرم آسفالت آسفالت معابر شهرهاي ايران مدیریت شهری شهرداری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان پروژه هاي عمراني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هزار مترمربع شهر سمیرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی دل انگیز از دریاچه سد سمیرم در قاب دوربین شهروند خبرنگار

شهرستان سمیرم در استان اصفهان واقع شده است. سدی در این شهرستان وجود دارد که به عنوان یکی از جا‌های دیدنی و گردشگری این شهرستان محسوب می شود. این مکان به دلیل دریاچه، فضای سرسبز، زیبا و بکری که دارد، گردشگران زیادی را به خودش جذب می‌کند. در این روز‌های بهاری که طبیعت جان تازه به خود گرفته، زیبایی این دریاچه دوچندان شده است.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: مدینه صابری - اصفهان

بیشتر بخوانید:

قابی زیبا از طبیعت روستای تانی محله + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۲۲۱ شعبه اخذ رأی ‌در سمیرم و لنجان
  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • حوزه انتخابیه سمیرم
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • آسفالت معابر کرمان شتاب می‌گیرد/ آغاز به کار طرح «جهاد آسفالت»
  • نمایی دل انگیز از دریاچه سد سمیرم در قاب دوربین شهروند خبرنگار
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا