Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@22:26:59 GMT

کشف چهار خودروی فاقد پلاک، مظنون به احتکار در چالوس

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۶۷۵۸

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسینقلی قوانلو با اعلام این مطلب گفت:این تعداد خودرو با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی شهرستان چالوس با بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت این شهرستان در یکی از پارکینگ های عمومی چالوس کشف و توقیف شده است. 

وی اظهار داشت:متاسفانه در ماههای اخیر برخی از افراد سودجو خودروهای صفر کیلومتر را با هدف افزایش قیمت و بر هم زدن تعادل بازار دپو کرده که این عمل احتکار محسوب شده و با متخلفین برخورد قانونی لازم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با تذکر به متصدیان پارکینگ ها اعلام کرد:با هرگونه نگهداری خودروهای صفر کیلومتر فاقد پلاک در چارچوب ضوابط تعزیری و قضایی برخورد خواهد شد. 

رییس سازمان صمت مازندران در ادامه اعلام داشت:نصب پلاک بر روی خودروهای صفر کیلومتر الزامی بوده و در صورت مشاهده هر گونه خودروی فاقد پلاک،این خودروها با هماهنگی های که از قبل انجام شده توسط پلیس راهور توقیف خواهد شد.

 وی در پایان از شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه احتکار، گرانفروشی,عدم عرضه کالا، عدم صدور فاکتور و.... مراتب را به تلفن 124 اعلام نمایند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پلیس راهور تلفن سازمان صنعت معدن و تجارت صنعت معدن و تجارت شهرستان چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس گفت: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.»   به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد

دیگر خبرها

  • کندوان یکطرفه شد
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد