Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:57:01 GMT

دستگیری سوداگر مرگ در منطقه کمالشهر

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۶۸۱۷

دستگیری سوداگر مرگ در منطقه کمالشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی عسکری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع موادمخدر مشخص گردید فردی مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از قاچاقچیان استان‌های شرقی خریداری کرده و پس از انتقال به البرز درصدد به فروش آن بین مشتریانش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز افزود: بلافاصله ماموران با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه متهم در منطقه کمالشهر اعزام شدند و در یک فرصت مناسب در هنگامی که متهم در منزلش حضور داشت در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل کردند.

عسکری با بیان این که متهم دستگیر شده از سوداگران مرگ و فروشندگان حرفه‌ای مواد مخدر در منطقه کماشهر بود، گفت: در بازرسی از مخفیگاه و خودرو متهم ۶ کیلو ۷۰۰ گرم تریاک نیز کشف شد.

او  با هشدار به فروشندگان خرد مواد مخدر، افزود: مبارزه با مواد مخدر از اولویت‌های اصلی پلیس در سال ۹۹ است.

انتهای پیام /خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سوداگر مرگ دستگیری قاچاقچی مواد قاچاق مواد مخدر مواد مخدر مبارزه با مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد

سرهنگ محمود مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از محورهای مواصلاتی بردسکن را دارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: مأموران انتظامی حین کنترل خودروهای عبوری محور خلیل آباد به بردسکن به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ به رانندگی مردی جوان مشکوک و دستور ایست را برای راننده خودرو صادر کردند.

وی گفت: مأموران انتظامی در بازرسی خودرو ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را از متهم کشف کردند.

مختاری ا اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097660

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان