Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:46:37 GMT

استقبال از شهدای بوشهری شناور کنارک

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۶۹۴۸

استقبال از شهدای بوشهری شناور کنارک

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مراسم استقبال از پنج شهید ناو موشک انداز کنارک (شهدای رمضان) صبح امروز در میدان صبحگاه هوا دریای پایگاه دریایی ارتش در بوشهر برگزار شد.

شهیدان ناوبان دوم مهدی رازی، شهید ناوبان یکم مصطفی پویان‌فر، شهید  استوار یکم رضا دهقانی، شهید ناوبان سوم حسین سپهری اهرمی و شهید ناواستوار یکم سید منصور موسوی نژاد، پنج شهید بوشهری حادثه ناو کنارک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مراسم تشییع خودرویی دو تن از شهدای رمضان یعنی شهیدان رازی و دهقانی، از مسیر پایگاه دریایی، خیابان ساحلی، میدان ناجا، میدان شهید رئیسعلی دلواری، میدان قدس، چهارراه کشتیرانی، بهشت صادق برگزار می‌شود و پیکرشان در کنار دیگر شهدا آرام خواهد گرفت.

عصر امروز هم مراسم تشییع پیکر سه تن دیگر از شهدا ساعت ۱۵:۳۰ از مسجدالنبی (ص) پایگاه دریایی از جوار شهید گمنام تا زادگاه‌هایشان برگزار می‌شود و شهید سپهری اهرمی در شهر اَهرَم، شهید پویان‌فر در روستای چاه تلخ تنگستان و شهید موسوی نژاد در روستای نظرآقا در دشتستان تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

عصر یکشنبه بیست و یکم اردیبهشت هنگام انجام تمرین دریایی از سوی تعدادی از شناور‌های نیروی دریایی ارتش در آب‌های جاسک و چابهار، شناور پشتیبانی سبک کنارک دچار حادثه شد و ۱۹ تن از دریادلان نیروی دریایی به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش شناور کنارک ناو کنارک شهدای رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند

همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق(ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان(عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت 16:30 از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی(عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام(عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال