Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی رییس جمهوری در نامه‌ای از همکاری رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دولت یازدهم و دوازدهم تشکر و قدردانی کرد.

حسینعلی امیری روز  پنجشنبه به مناسبت پایان مجلس دوره دهم در نامه‌ای خطاب به علی لاریجانی رییس دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  نوشت: همانگونه که مستحضرید نامه‌ای با امضای ۲۶۵ نفراز نمایندگان شریف مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه از تربیون مجلس قرائت شد که طی آن نمایندگان امضا کننده از فعالیت‌های معاونت پارلمانی ریاست جمهوری در دوره دهم مجلس تقدیر و اینجانب و همکاران را مورد لطف قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه این نامه تاکید کرد: بی تردید موفقیت این معاونت در تسهیل روابط میان مسوولین اجرایی کشور، مجلس و فراهم کردن زمینه تعامل شایسته دو قوه مجریه و مقننه، بدون مدیریت ممتاز و مساعدت و ارشادات جنابعالی، هیات رییسه محترم و همکاری نمایندگان معزز مجلس شورای اسلامی میسر نبوده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور در این نامه یادآور شد: برخود لازم می‌دانم در پایان دوره دهم مجلس شورای اسلامی از الطاف جنابعالی، ‌نواب مجلس آقایان مسعود پزشکیان، علی مطهری و عبدالرضا مصری و اعضای محترم هیات رییسه و آحاد نمایندگان گرامی که با مساعدت های بیدریغ خود، سطح مناسبات و همکاری دولت یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی را در جایگاهی شایسته ارتقاء بخشیدند، کمال تشکر و قدرانی خود و همکارانم را ابراز و از پروردگار متعالی برای جنابعالی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی موفقیت و سربلندی بیش از پیش مسالت نمایم.

آخرین جلسه مجلس دهم، چهارشنبه و در آخرین روز اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ برگزار شد و به این ترتیب عمر چهارساله این دوره از مجلس هم به پایان رسید. مجلس یازدهم هفتم خردادماه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

لینک کوتاه: asriran.com/0033oa

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مجلس دهم رئیس جمهور معاون پارلمانی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان)، این لایحه را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

نمایندگان مجلس در برخی از مواد، بر مصوبه قبلی خود اصرار ورزیدند. همچنین به پیشنهاد احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، در ماده ۳۱ لایحه برنامه هفتم، عبارت «دولت مکلف است» به عبارت «دولت مجاز است» تغییر کرد.

متن کامل اصلاحات لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران (۱۴۰۷-۱۴۰۳) را اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد