Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@22:08:03 GMT

جبهه مقاومت بعد از نام‌گذاری روز قدس شکل گرفت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۷۶۵۸

جبهه مقاومت بعد از نام‌گذاری روز قدس شکل گرفت

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با تاکید بر اینکه روز قدس تجلی مبارزه با استکبار و صهیونیسم است، گفت: جبهه مقاومت بعد از نام‌گذاری روز قدس توسط حضرت امام (ره) شکل گرفت.

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه ۷۲ سال است که مردم مظلوم فلسطین در زیر چکمه رژیم غاصب صهیونیستی با پشتیبانی تمام عیار آمریکا و کشورهای غربی شدیدترین جنایت‌ها را تحمل کرده‌اند، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی همچنان غاصبانه و در سایه‌ سکوت معنادار سازمان‌های مدعی حقوق بشری و مجامع بین‌المللی، با پشتیبانی آمریکا، همه روزه جنایت جدیدی را انجام داده و دست به کشتار و قتل‌عام هدفمند مردم بی‌دفاع فلسطین می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: روند جنایتی که دهه‌ها است صهونیست‌ها علیه فلسطینیان اجرا و اعمال می‌کنند، از بدترین و فاجعه‌بارترین تراژدی‌های اسفناک قرن‌های گذشته است که کماکان ادامه دارد.

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه فشار کشورهای غربی و صهیونیستی به کشورهای اسلامی رفته رفته سبب فراموش شدن مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس می‌شد، تصریح کرد: تصمیم و اجرای تاریخی امام خمینی(ره)مبنی بر نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس باعث شد تا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده نشده و به مهمترین مسئله جهان اسلام تبدیل شود.
سردار کرمی با بیان اینکه با این ژرف اندیشی و تدبیر متفکرانه حضرت امام خمینی(ره) مطلقا مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف فراموش نشده و در آخرین جمعه ماه رمضان همه ملت‌های مسلمان به پا برمی‌خیزند و انزجار خود از رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهند، تاکید کرد: روز قدس تبدیل به نمادی برای مبارزه با ظلم توسط آزادی‌خواهان جهان و موجب وحدت بیشتر مسلمانان جهان با آرمان مشترک آزادی قدس شریف شده و به برکت انقلاب اسلامی، تدبیر امام خمینی(ره)، حمایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت‌های مسلمان و خون پاک شهدا و با عنایت خداوند متعال محور مقاومت در منطقه در راستای مقابله با مستکبرین شکل گرفته است.
وی ادامه داد: امروز شکل‌گیری محور مقاومت در سوریه، غزه، لبنان حتی یمن سبب شکست صهیونیسم و همدستان آن در منطقه شده است.
فرمانده سپاه استان زنجان در پایان به راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: امسال گرچه راهپیمایی روز جهانی قدس به شکل سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود و با توجه به مسئله شیوع جهانی کرونا مردم ما حسب تصمیم مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل خواهند کرد، اما این روز هیچ‌گاه از یاد و اذهان مسلمانان جهان پاک نخواهد شد و ملت بیدار ما نخواهد گذاشت اهمیت مسئله فلسطین و مظلومیت قدس شریف در سایه بحران جهانی کرونا مغفول واقع شود.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: جبهه مقاومت استان زنجان اسرائیل فلسطین سپاه آرمان شیوع سوریه مقاومت ستاد ملی مظلومیت شهدا روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان ارتش اسرائیل به ناکامی برابر مقاومت فلسطین

سخنگوی ارتش صهیونیستی به ناتوانی در نابودی مقاومت فلسطین اذعان کرد.

به گزارش مشرق، دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اظهار داشت که شاید غزه سخت‌ترین میدان جنگ در جهان باشد.

هاگاری گفت به اسرائیلی‌ها دروغ نمی‌گوییم، زیرا حتی بعد از پایان حمله به رفح نیز مقاومت در غزه وجود خواهد داشت و حماس به سمت شمال رفته و نیروهای خود را تجمیع خواهد کرد.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی در اظهاراتی مدعی شده بود که پس از پایان عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حماس بار دیگر به قدرت باز نخواهد گشت.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از شکست مفتضحانه اطلاعاتی، امنیتی و نظامی در برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی (هفتم اکتبر) به طور وحشیانه تجاوز زمینی، هوایی و دریایی خود را علیه غزه آغاز کرد اما با وجود گذشت بیش از هفت ماه، هنوز در تحقق هیچیک از اهداف اعلامی خود موفقیت نداشته است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حملات موشکی و خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست
  • پرواز بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی در بخش غربی مرز با لبنان+فیلم
  • هشدار به اردن درباره مشارکت در یک «جشن مسموم»
  • اذعان ارتش اسرائیل به ناکامی برابر مقاومت فلسطین
  • ادامه نبرد سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در رفح
  • پیام‌ها و پیامدهای موافقت «حماس» با پیشنهاد «آتش‌بس»
  • حدادی: خیزش دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه دارد
  • آمریکا در مسئله فلسطین در حال عوض کردن جلاد و شهید است / خیزش‌های اروپا و آمریکا منجر به سقوط صهیونیست خواهد شد
  • سناریوهای تجاوز به رفح و واکنش جبهه‌های حامی غزه
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی