Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا بر اعلام سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی دو بازیکن لیگ برتری قبلا کرونا گرفته اند و این ویروس را شکست داده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -پنجشنبه یکم خردادماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "خطری که به خیر گذشت؛ دو بازیکن لیگ برتری کرونا را دریبل زدند" به اظهارات سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص کرونایی شدن دو بازیکن لیگ برتری و عبور آنها از این بیماری پرداخت، خبری که نگرانی‌های زیادی را نیز برای فوتبال دوستان در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"گل" با عنوان"یک جام بخرند و به آنها بدهند" به اظهار نظر جنجالی سید حسین حسینی گلر اول استقلال پرداخت، کسی که با لحنی تند نسبت به ادامه لیگ و مسابقات اعتراض کرد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "زود قال قهرمانی را بکنید" به توصیه یحیی به شاگردانش پرداخت، توصیه‌ای جالب و البته تا حدی مغرورانه که نشان می‌دهد سرخپوشان خود را قهرمان قریب به یقین لیگ برتر امسال می‌دانند و در پی این هستند که این قهرمانی را زودتر مسجل کنند.

"خراسان ورزشی" با عنوان "فاجعه ۲۹۰ میلیاردی در انتظار فوتبال ایران" به رد لایحه دفاعی ایران در پرونده ویلموتس توسط فیفا پرداخت، فاجعه‌ای که اگر کامل شود می‌تواند تلخ‌ترین و سیاه‌ترین دوران تاریخ فوتبال ایران را با افول مالی و بدهی‌ها رقم بزند.

"ایران ورزشی" با عنوان"آفتاب به جای الکل" به راهکار فدراسیون فوتبال برای ضد عفونی چمن ورزشگاه‌ها پرداخت، این روزنامه همچنین از پایان مسابقات لیگ در ۱۱ تیرماه و برگزاری جام حذفی بعد از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خبرداد.

"پیروزی" با عنوان"اگر دزدی کردم اعدامم کنید"به اظهار نظر عجیب مجتبی محرمی بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس پرداخت، کسی که مدعی است می‌تواند به عنوان مدیرعامل سرخپوشان شناخته شود.

"صدای سپاهان" با عنوان "موضع مدیران باشگاه منطقی است، اول نگاه به نتایج و سپس تعیین تکلیف سرمربی" به لزوم تزریق روحیه مجدد به طلایی پوشان توسط قلعه نویی پرداخت، کسی که در یک پروسه سخت دو ماهه باید سپاهان را به دوران اوج خود برگرداند و با دادن روحیه این تیم را به قهرمانی سوق دهد.

کد خبر 424952

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزنامه روزنامه خبر ورزشی روزنامه گل روزنامه پیروزی روزنامه هدف روزنامه ایران ورزشی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دو بازیکن لیگ برتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بحث‌های زیادی درباره پاداش اعضای این تیم مطرح شده است.

یکی از موضوعات در این باره اهدای حواله خودرو به اعضای تیم ملی فوتسال است. ماجرای اهدای حواله خودرو به ملی‌پوشان فوتبال سال گذشته حواشی زیادی را حول فدراسیون ایجاد کرد و حالا مسئولان فدراسیون قصد دارند برای فوتسالیست‌ها هم چنین درخواستی بدهند.

احسان اصولی عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال و رییس کمیته فوتسال در گفت و گوی روز دوشنبه خود درباره احتمال اهدای حواله خودرو به فوتسالیست‌های قهرمان ایران گفت:«حواله خودرو را فدراسیون فوتبال نمی‌دهد، اما ‌درخواست آن را پیگیری می‌کنیم. طبق چارچوب تعریف شده بخشی از پاداش اعضای تیم پرداخت شده و بخشی از آن را هم که باقی مانده است، پرداخت خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۰ اردیبهشت
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!