Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه پروژه صنعت آب استان سیستان و بلوچستان ‌با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور و وزیر نیرو ‌به بهره‌برداری ‌رسید. ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ‌این پروژه‌ها شامل سازه کنترلی بین چاه نیمه 1 و 3، طرح ساماندهی و لایروبی رودخانه سیستان و خروجی مستقل چاه نیمه شماره 4 است که سرمایه گذاری آنها از محل صندوق توسعه ملی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای این پروژه‌ها به ترتیب 106، 145 و 105 میلیارد تومان هزینه داشته‌ است.

با بهره‌برداری از سازه کنترلی بین چاه نیمه یک و سه که عملیات احداث آن در سال 95 آغاز شده، به طور مستقیم برای 170 نفر و 45 نفر به طور غیر مستقیم اشتغال‌زایی خواهد شد و طرح ساماندهی و لایروبی رودخانه سیستان برای 120 نفر به طور مستقیم فرصت اشتغال ایجاد می‌‌کند.
طرح خروجی مستقل چاه نیمه شماره 4 هم که از سال 89 عملیات احداث آن آغاز شده برای 60 نفر به طور مستقیم و 250 نفر دیگر به طور غیر مستقیم فرصت اشتغال ایجاد می‌کند.
پروژه سازه کنترلی بین چاه نیمه 1 و 3 با ظرفیت آبگیری 600 متر مکعب در ثانیه شامل 13 متر ارتفاع دیواره‌ها، 1100 متر طول کانال‌های بخش خاکی و 32 هزار متر مکعب حجم بتن ریزی است. عملیات ساماندهی و لایروبی رودخانه سیستان هم شامل 26 میلیون متر مکعب خاکبرداری و 2 میلیون متر مکعب خاکریزی است.

انتهای پیام/ش

R1377/P/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چاه نیمه متر مکعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان

رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور روز گذشته در بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال انجام است و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

به گفته معاون سازمان راهداری، پروژه بزرگراه آستارا - آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیرهمسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آب رو و زیرگذر است.

اکبری با بیان اینکه این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: امیدواریم پروژه بزرگراه آستارا - آستارا تا پایان شهریور ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

او همچنین گفت: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • اشتاین‌مایر کنفرانسی درباره جنگ غزه را لغو کرد
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است