Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:33:38 GMT

نشست حکمت متعالیه و امر سیاسی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۸۰۹۶

نشست حکمت متعالیه و امر سیاسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به مناسبت اول خرداد روز بزرگداشت ملاصدرا، ششمین نشست از سلسله نشست‌های زنده اینستاگرامیِ ما ملاصدرا و جهان معاصر برگزار می‌شود.

در این نشست که محسن جبارنژاد، مجری کارشناس و دانشجوی دکترای علوم سیاسی اجرای آن را به عهده دارد، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه استاد فلسفه و عرفان اسلامی با موضوع حکمت متعالیه و امر سیاسی بحث می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکمت متعالیه و محیط زیست؛ رویکردی اخلاقی-فلسفی امشب پنج شنبه اول خردادماه از ساعت ۲۳ تا ۲۴ در صفحه اینستاگرام جبارنژاد به این آدرس mohsen_jabbarnejad برگزار می‌شود.

کد خبر 4931181

منبع: مهر

کلیدواژه: پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی عبدالحسین خسروپناه حکمت متعالیه ماه رمضان ۹۹ ویروس کرونا شب قدر قرآن دعا و نیایش کنفرانس بین المللی برنامه تلویزیونی سوره ماه مبارك رمضان شبکه چهار سیما امام علی ع تفسیر قرآن نشست علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین نشست منتخبان مجلس دوازدهم شورای اسلامی توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور بیش از ۱۴۰ نفر از نمایندگان منتخب مردم برگزار شد.

کد خبر 6093587 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود