Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:48:50 GMT

کشف یک محموله ۴۰۰ کیلوگرمی مواد مخدر در البرز

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۸۱۵۳

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: آموزش و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان و نوجوانان بسیار حائز اهمیت بوده و این امر توسط نیروی انتظامی استان البرز به جد در دستور کار قرار دارد و تاکنون نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه یکم خرداد در بازدید از نمایشگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز، با بیان اینکه این بازدید به اتفاق فرمانده نیروی انتظامی استان و رییس کل دادگستری البرز صورت گرفت، افزود: اخیرا به همت نیروی انتظامی استان محموله ای عظیم از مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: این محموله بیش از ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر بود که طی عملیاتی گسترده و پیچیده‌ شناسایی و کشف شد.

شهبازی با بیان اینکه در حوزه کشفیات مواد مخدر و پیشگیری از جرائم، نیروی انتظامی البرز عملکرد قابل قبولی دارد، گفت: آثار سو اعتیاد و مواد مخدر بر جامعه به ویژه جوانان، بر هیچکس پیچیده نیست.

وی افزود: عملکرد اجتماعی نیروی انتظامی در راستای مقابله با مواد مخدر از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در قالب بازدید اقشار مختلف جامعه از جمله دانش آموزان، جوانان و... نسبت به آموزش و آگاهی بخشی اقدام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مواد مخدر استانداری البرز نیروی انتظامی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با انجام اقدامات تخصصی و با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم، مأموران از حمل و جابه جایی محموله‌ای از مواد افیونی توسط یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی مطلع شده و اقدامات میدانی خود را برای شناسایی محموله مواد مخدر آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در نهایت پس از حضور مأموران انتظامی و کنترل تردد خودروهای عبوری در محور مورد نظر، کامیون حامل مواد مخدر شناسایی و برای بررسی دقیق‌تر به راننده خودرو دستور ایست صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو و در بازرسی دقیق از آن، مأموران پلیس مقدار ۲۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار گوجه جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به توقیف خودرو حامل مواد افیونی و دستگیری یک سوداگر مرگ خاطر نشان کرد: مأموران پلیس در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 6099381

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت